Gjengede 16g c02 - Trondheim

Hei! Nokon som veit kvar ein får kjøpt 16gr co2-pastronar m gjengar i Trondheim? Bakkebrygg har kun utan gjengar. Og prisen var litt stiv, tykkjer eg.

-LarsO
 
Hvis du ikke finner i butikk så har bryggmaker. Det blir vel ikke så mange kroner i brevfrakt uansett.

Desse kan dessverre ikkje gå i brevfrakt. Brevfrakt går med fly og der er det ikkje lov å senda patroner med gass.... Det er også restriksjonar på sending av gass i vanleg pakkefrakt - men det er volumbasert.

Butikkar som har sykkelutstyr kan ha slikt inne men dei er ikkje nødvendigvis laga for bruk i næringsmiddelsamanheng - det fins også slike patroner som i tillegg inneheldt litt olje.
 
Desse kan dessverre ikkje gå i brevfrakt. Brevfrakt går med fly og der er det ikkje lov å senda patroner med gass.... Det er også restriksjonar på sending av gass i vanleg pakkefrakt - men det er volumbasert.

Butikkar som har sykkelutstyr kan ha slikt inne men dei er ikkje nødvendigvis laga for bruk i næringsmiddelsamanheng - det fins også slike patroner som i tillegg inneheldt litt olje.

Enkelt. Kjøp en Drink Tank - growler og sleng med noen gasspatroner i tillegg ;)
 
Planen var å kjøpe hjå Katla men som han seier så kan ein ikkje sende slike som brevpost. Det einaste eg skal nytte dette til er å sette trykk på fatet før eg fraktar det frå der me brygger/tappar og heim til meg sjølv. Min medbryggjar har ikkje fat osv. Så tenkte dette var ei relativt rimelig løysing i forhold til SodaStream der ein må ha regulator, overgang osv osv.

Mogleg mini-regulator frå lund-teknik er ei relativt rimeleg løysing. Var berre så greit å ha noko som passa i jakkelomma.
 
Tilbake
Topp