Trykkskive til Chugger-impeller

Er det nokon som veit kvar ein kan kjøpe ny teflonpakning/trykkskive til Chugger-impelleren? Den lisje pakninga som sit mellom pumpehus og impeller blir fort slitt, og på min Chugger er pakninga heilt borte. Bryggselv har den ikkje. Har sendt epost til CraftCo, men byrjar å bli utolmodig. Då eg bygga i går høyde eg at impelleren skrapa i pumpehuset. Då eg opna det opp såg eg at pakninga nesten var borte. Det einaste som var att var nokre små trådar. Impelleren får pga dette ikkje snurre heilt fritt.

Kan sjølvsagt bestille over dammen, men då blir det den same historia om $5 for pakning, $50 for frakt.
 
Gå på chuggersiden, og se etter hvem som dealer de, og ta først kontakt med de. Det er noen i sverige iallefall. Humlegården og Maltmagnus tror jeg.
Du skal vel ha det som heter "trust washer".
Ellers kanskje det er noen i tyskland eller england.

Eller så kanskje tess har?

Jeg måtte bestille en til marchen min for en tid siden og den måtte jeg få fra england, da tyskland ikke svarte. Jeg tror det kan være samme dim på chugger som på march, iom at impellerne ofte kan byttes om hverandre. Men da har de som regel £25 minimum ordre og £12 frakt :S
 
Fekk akkurat svar frå bryggselv. dei skal ta inn eit "Chugger Inline repair kit". dvs impeller og to stk. pakningar. sikkert fint å ha ein reserveimpeller, men skulle gjerne sett at dei tok inn kun pakningar óg. Prismessig skulle det bli billigare enn det tilsvarande settet for Chugger MAX.

Eg trur det blir ei større bestilling frå brewhardware.com med andre delar. Der kostar begge pakningane kostar $2.49. Så har eg ein grunn til å kjøpe LocLine-resirkulasjonsarm...:rolleyes:
 
Tilbake
Topp