Det kunne også høres ut som et veldig harry økenavn på en kar med overdrevent god selvtillit.Jeg har heldigvis allerede funnet nytt bruksområde for dåseknuseren
Haha sant det, jeg fikk den av en dansk venninne.Det kunne også høres ut som et veldig harry økenavn på en kar med overdrevent god selvtillit.![]()
Naturligvis uten pant, men dette kan forhåpentligvis medvirke til at flere bokser blir resirkulert framfor å havne i restavfallet.
Riktig. Men jeg tror det er fort gjort at bokser panteautomaten ikke vil ha havner der, dessverre.Restavfall skal det vel uansett ikke havne i?
Jeg er over gjennomsnittet nøye på sortering, men er ikke flinkere enn det systemet legger til rette for. Jeg må innrømme de boksene maskinen ikke tar imot ofte havner i restsøppeldunken, som står ved siden av automaten. Kunne tenkt meg en glass og metall dunk der.Riktig. Men jeg tror det er fort gjort at bokser panteautomaten ikke vil ha havner der, dessverre.
Ut fra hva jeg ser på nærbutikken er standarden å sette igjen bokser og flasker som avvises på kanten av vasken ved panteautomaten.Mange har det. Hvis ikke tar jeg den med hjem. Koster meg ikke mye
Ut fra hva jeg ser på nærbutikken er standarden å sette igjen bokser og flasker som avvises på kanten av vasken ved panteautomaten.
Strekkode. Det får være måte på!For dem som lager etiketter til boksene sine er det vel bare å integrere den qr-koden i designmalen først som sist.
Fryktelig vanskelig å få inn i pantemaskina, bare.Nesten så jeg får lyst på boksemaskin og slippe styret med å inspisere flasker, men så er det det med lagring da
Lagringsøl har jeg uansett på flaske, -og fat er jo egentlig bare en stor boks
Fryktelig vanskelig å få inn i pantemaskina, bare.