Glass med logo

De var jo bra, tar gjerne 12 stk. Det tar seg bedre ut på bordet når det dekkes opp til fest. 0.5 literene passer best til guttekveld og fotball på tv
 
Arne D skrev:
De var jo bra, tar gjerne 12 stk. Det tar seg bedre ut på bordet når det dekkes opp til fest. 0.5 literene passer best til guttekveld og fotball på tv
Disse fine glassene skal bare taes frem for mine bryggevenner, og de som måtte like
øl like godt som meg. :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
PS.
Jeg hater fotball.
 
Jeg vil gjerne ha 2 stk med logo, men ikke hvis det bare blir halvlitere. Jeg foretrekker stettglass hvis jeg kan velge.

Jeg ser at det foreslås sponsing, ser ikke poenget med at de som kjøper få skal subsidiere dem som kjøper mange? Hvis det skal brukes av felles midler til prosjektet, synes jeg heller at lauget kunne kjøpe et antall og bruke til interne premier eller lignende?

Torbjørn
 
Enig med de som ikke synes sponsing er en god ide, da bestiller jeg 6 stk glass herved i tulipanversjon :hadet:
 
Det er vel ingen av oss som har så dårlig råd at vi ikke kan betale selv.
Det var et spørsmål fra John om lauget skulle sponse noe av summen.
Jeg svarte at det er penger i kassen til det.
Tror hverken John eller jeg trodde dette skulle bli en sak.
 
Har det blitt en sak da, Knut? Siden dette var min første post i tråden ville jeg tilkjennegi min mening på det som var skrevet tidligere i tråden, akkurat på samme måte som du og John gjorde...

RDWHAHB :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp