Grusomme bilder !!!

En påminnelse om at man må være påpasselig med kjemikalier. Hadde en 1.5L Farris PET-flaske med utblandet Pipeline Pro stående i noen uker. Det har tydeligvis blitt en liten sprekk i bunnen av flasken og det har lekket ut. Heldigvis var det fler lag med pappesker som har absorbert lekkasjen.
Vis vedlegget 65632
Husker jeg sølte en dråpe Pipeline fra ball-lock koblinga ned i en åpnet flerpakk med P-Max, der lå den å kosa seg til en dag jeg kom ned til en brusflaske uten bunn å brus over hele gulvet pipeline spiser PET til lunsj
 
Ser ut som om hydrometeret ikke gikk med, i alle fall.

Se lyst på det: Det der så ganske romslig ut. Nå kan du skaffe deg et prøveglass som ikke stjeler så mye øl:). (Jeg bruker det de har på Europris. Trenger bare 0,7 dl. Men obs! Det tåler ikke skikkelig varm vørter. Da sprekker det.)
Ja, hydrometeret overlevde. Bildet lyver kanskje litt, det var bare på1 dl, men det var i glass - jeg er ikke så fan av de i plast. Ironien er jo selvfølgelig at jeg øyeblikket før gav seksåringen streng beskjed om at han ikke måtte fikle med det, for så å miste det i gulvet selv. :rolleyes:
 
Tilbake
Topp