Heimelaga ripssaft i øl

Har lest ein del om folk som har tilsatt forskjellige typer bær i brygget. Eg har ein over middels bærglad far som har deponert ein god del liter råsaft av rips i fryseren min. Han opplyser om at det er ca 250g sukker (give or take) per liter saft. Bæra var dampa i saftkoker og har vor ei frysaren i eit halvår no.

Med tanke på at madammen seinast i går snakka om at det hadde vore godt med "lyst, syrlig" øl til sommaren så kunne kanskje ripssafta blitt brukt i heimebrygginga fram mot sommaren. Den er i alle fall syrlig nok...

Er det nokon som har erfaringar med å bruke anna enn heile bær i ølbrygging? Har nokon tips til kva øltypar dette kan funke til (Ser at andre har brygga Wit med Rips), og korleis eg best kan balansere ut syrligheta i ripssafta? Rekner med at dette uansett må bli et prøve og feile prosjekt....
 
Hei, oppdater gjerne posten din når du har test brygget med rips saft. Viktig med erfaringsoverføring :)


Holder selv på å skal lage en frisk wit med noe fryst rips, som min mor har overlatt fangenskapet til min fryser..

Essybrew
 
Har brukt bringebær i en wit, ble bra men bringebær gir mye
Så ble litt mer en et hint

Tror det er lurt å tilsette etter hovedgjæringen er over
 
Tilbake
Topp