Er det skapet tatt ut av IKEA portefølgen? Eller heter det etterellerannet som «Karl» eller noe slik at jeg ikke finner det.
Jeg søkte nylig etter det selv, og fant det ikke. har tydeligvis ganske nylig blitt tatt ut.
Er det skapet tatt ut av IKEA portefølgen? Eller heter det etterellerannet som «Karl» eller noe slik at jeg ikke finner det.
Bare å bruke tråden, jeg har fått svar på det meste jeg lurte på.Hei, mulig jeg kaprer tråden litt nå, beklager det.
StegborHei, mulig jeg kaprer tråden litt nå, beklager det.
Ser du har det samme skapet som jeg har. Har ikke kommet så langt at jeg har begynt å montere i det enda. Hva slags verktøy har du brukt for å lage hull? Det jeg har prøvd så langt har ikke akkurat laget veldig fine kanter
Det var synd, det er jo mye lettere å håndtere plast enn metall mtp. på hull etc. firkantede hull brukte jeg en "fein" sag til å skjære med.Jeg søkte nylig etter det selv, og fant det ikke. har tydeligvis ganske nylig blitt tatt ut.
Det var synd, det er jo mye lettere å håndtere plast enn metall mtp. på hull etc. firkantede hull brukte jeg en "fein" sag til å skjære med.
Funker det der på stål altså?Anbefaler en Burr kniv. Kutter alltid i små strimler, og lager derfor ikke stygge hakk
Burr Deburring System Tool With Special Stroke Shape trimming knife repair knife sentus scraper
US $1.49 |EDCGEAR E02000 Practical Burr Deburring System Tool With Special Stroke Shape trimming knife repair knife sentus scraper-in Outdoor Tools from Sports & Entertainment on Aliexpress.com | Alibaba Group
Aha.Jeg bruker min kun til 3D utskrifter og annen plast som må trimmes. Var derfor med tanke på plastskapene nevn over. Den vil helt sikkert fungere på aluminium, mens jeg tviler på hardere metaller