Hjelp til montering av kulekran m/ gjennomføring

Aleksander_B

Norbrygg-medlem
Denne fyren har ti tommeltotter og har en igloo 40L som det etter planen skal monteres kulekran.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med sette opp hva jeg trenger av deler hos clas eller biltema for å få en vanntett gjennomføring som passer til 1/2" kuleventil? :)
Setter vanvittig stor pris på det!

Aleksander_B skrev:
Denne fyren har ti tommeltotter og har en igloo 40L som det etter planen skal monteres kulekran.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med sette opp hva jeg trenger av deler hos clas eller Biltema for å få en vanntett gjennomføring som passer til 1/2" kuleventil? :)
Setter vanvittig stor pris på det!

Se her alexsander http://www.bryggselv.no/categories/bryggeutstyr-meskekar-og-kjeler/?page=2
Send mail til Bryggselv, han velger de delene som du trenger.

what? har eril begynt å selge slikt. på linken du gå ser jeg kun stusser og slanger.

jeg trenger deler som skal kobles til manifolden i meskekaret og til 1/2" kuleventil på utsiden.

de der var med slangenippel. Dra heller hit

og kjøp en slik den er rustfri og sexy, og har 1/2" gjenger hele veien ut. Pakning kan du klippe ut av en silikon stekeplate fra feks clas.

Du finner sikkert noe tilsvarende på Maritim som du finner i din hjemby. Du kan sikkert også høre med dem om de har en pakning som passer

Bård skrev:
de der var med slangenippel. Dra heller hit

og kjøp en slik den er rustfri og sexy, og har 1/2" gjenger hele veien ut. Pakning kan du klippe ut av en silikon stekeplate fra feks clas.

Du finner sikkert noe tilsvarende på Maritim som du finner i din hjemby. Du kan sikkert også høre med dem om de har en pakning som passer
Mine er kjøpt på maritim. Billigere, og likedan.
Eneste er at hakene inni må slipes ned... Lett sak det.

magne1972 skrev:
Aleksander_B skrev:
tror den skroggjennomføringen ikke passert helt til å koble dammen med manifolden...
passer fint det. Et 15 mm rustfritt rør går akuratt inn med makt. :)

Da passer det sikkert fint å forsiktig banke inn en slik i muffen og koble resten av manifolden rett på, eller med en bit silikonslange mellom :)

Tilbake
Topp