A
Agathe
Hei. Trenger en god del hjelp. Jeg har bestemt meg for og lage et øl brygge sett til Mannen min. som gave til Jul. Men er litt usikker på Hva jeg trenger.
Til nå Har jeg kjøpt :
Gjæringskar.
Gjæringslås.
Hevert
Tarmometer
Hydrometer
sylinder
Har bestilt personlige etiketter til flasker
Skal Kjøpe : Gryte som rommer 50liter. Kokeplate. flasker og korker. trakt
Har jeg da det som man trenger helt i basis for en nybegynner?
Jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg trenger av råvarer ? Jeg bor litt borte fra storbyen. Men har en Europris i nærheten. Så at det fantes mye utstyr der. Er det brukende? Hadde vart utrolig taknemlig om noen kunne fortelle meg hva mer jeg bør kjøpe. Og eventuelt en oppskrift på en øl som han kan prøve å lage første gang. Og liste over ingredienser som trengs til det brygget. om noen eventuelt har bøker om ølbrygg liggende til overs kjøper jeg gjerne. Håper på raske svar! T :help:
Til nå Har jeg kjøpt :
Gjæringskar.
Gjæringslås.
Hevert
Tarmometer
Hydrometer
sylinder
Har bestilt personlige etiketter til flasker
Skal Kjøpe : Gryte som rommer 50liter. Kokeplate. flasker og korker. trakt
Har jeg da det som man trenger helt i basis for en nybegynner?
Jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg trenger av råvarer ? Jeg bor litt borte fra storbyen. Men har en Europris i nærheten. Så at det fantes mye utstyr der. Er det brukende? Hadde vart utrolig taknemlig om noen kunne fortelle meg hva mer jeg bør kjøpe. Og eventuelt en oppskrift på en øl som han kan prøve å lage første gang. Og liste over ingredienser som trengs til det brygget. om noen eventuelt har bøker om ølbrygg liggende til overs kjøper jeg gjerne. Håper på raske svar! T :help: