Hjemmebryggerbuss Trondheim-Oslo i NM-helga 2012!

Da begynner det heldigvis å likne på noe. Med 12 påmeldte iløpet av den siste uka, er vi endelig oppe i 19 stk så langt.
Det vil også si at minibuss er for lite, så turbussen kan gå som planlagt. :)

Jeg har flyttet påmeldingsfristen til onsdag kveld kl. 23.59, så det er enda sjans for å få med flere.
Husk imidlertid at billetter til selve NM-arrangementet bør kjøpes på forhånd for de som trenger det, det åpner ny pulje for dette kl. 22 i kveld, vær kjapp.
 
Lars skrev:
Da begynner det heldigvis å likne på noe. Med 12 påmeldte iløpet av den siste uka, er vi endelig oppe i 19 stk så langt.
Det vil også si at minibuss er for lite, så turbussen kan gå som planlagt. :)

Woho! :D
 
Bestillte meg desverre billett på lavprisekspressen i et litt stresset øyeblikk, før dette tilbudet var til. Angrer litt nå ja :)
 
Hvor mye koster lavprisekspressen? Hvis det er skrekkelig lite kan du kanskje se bort ifra den billetten og bestille på trønderbussen læll?
 
Shea-Arne skrev:
Hvor mye koster lavprisekspressen? Hvis det er skrekkelig lite kan du kanskje se bort ifra den billetten og bestille på trønderbussen læll?

Lavprisekspressen var enda dyrere, så jeg tilbydde fri overgang til the dark (beer) side, og ser ut til å klart å lokke med enda en kar inn i bussen på turen nedover. :laugh:
 
Hurra! Hvordan blir det med påstiging andre steder enn stasjonen i år? Valgte Buran på påmeldinga, bare lurer på tid osv vi skal stå der med all ølen :p
 
Veronica skrev:
Hurra! Hvordan blir det med påstiging andre steder enn stasjonen i år? Valgte Buran på påmeldinga, bare lurer på tid osv vi skal stå der med all ølen :p

Godt spurt, jeg har glemt å ta kontakt med dere om dette.
Har satt opp bussen fra Trondheim S i sørovergående retning, da det ikke var noen påstigende før Buran i fjor.
Skal sende dere telefonnummer til sjåføren når jeg får det (har spurt), så kan dere spørre om det går an å hoppe på før, men ta utgangspunkt i at Trondheim S er avreisested. Sender over liste over stoppesteder til sjåføren, inkludert telefonnummer til de påstigende.
 
Huffda, håper virkelig det går da vi er 2 personer (og jeg får ikke lov å bære) med 4 fulle fat og ingen bil :p Ringer i morra, takk takk!
 
Veronica skrev:
Huffda, håper virkelig det går da vi er 2 personer (og jeg får ikke lov å bære) med 4 fulle fat og ingen bil :p Ringer i morra, takk takk!

Jepp, har sendt over nummeret. I verste fall går det taxi i området. :)
Si gjerne ifra hvordan det blir til meg og/eller Tobias.
 
Jeg skal bli med fra sentralstasjonen, og har skyss inn dit med bil. Si fra, så kan jeg evt snurre bortom og plukke dere opp.
 
Bjørnar Tøndel skrev:
når er bussen tilbake til trondheim?

Det kommer litt an på når dere reiser fra Oslo på søndag.
Jeg har foreslått 1200, og ville da tippet ankomst i 20-tiden.
 
Coop skrev:
Hvor drar bussen fra i Oslo på Søndagen?

Det er ikke bestemt, ta kontakt med Tobias eller sjåfør i helga. (Se mail).

Ser forresten at jeg har skrevet avgang 1200 i forrige innlegg, men klokken 1300 trådens første.
Foreslår at tidspunkt og avreisested avgjøres på bussen sørover, og at det blir gitt beskjed til de som bare skal være med nordover.
 
Blir det stopp på forskjellige hoteller eller kun i sentrum? Jeg skal til Quality Hotel 33 i Østre aker vei.
 
Ugelvik skrev:
Blir det stopp på forskjellige hoteller eller kun i sentrum? Jeg skal til Quality Hotel 33 i Østre aker vei.

Bussen skal parkere på Thon Hotell Opera, utover det er det ikke avtalt noe.
Spør sjåføren underveis. Han er onkelen til Jørn på Klostergården og liker godt øl.  :)
 
Shea-Arne skrev:
Skal du være med Lars?

Nei, dessverre, så Tobias har fått rollen som MC/Cheerleader.  ;D
Jeg har vært ute og fartet i helgene siden starten av februar, så nå jeg blir hjemme og brygger lego. :laugh:
Hører gjerne stemningsrapport!
 
Tilbake
Topp