Hjemmebryggerbuss Trondheim-Oslo i NM-helga 2012!

Lars

Norbrygg-medlem
Da har vi også i år gleden av å annonsere at Norbrygg setter opp egen buss tur/retur Trondheim-Oslo i forbindelse med NM2012.

Vi har sett fra andre arrangementer og fjorårets tur, at også tiden utenom selve arrangementene er uvurderlig trivelig, så her er det en unik anledning til å få full uttelling av NM-helgen!

Avgang fredag 23.mars kl. 14.00 fra Trondheim Sentralstasjon
Bussen kjører Østerdalen, og Atna Øl er også i år forespurt om å ta imot gjengen for best mulig utbytte av sjåførens hviletid.

Lørdag kjører bussen til Kanonhallen for lossing av verdifull balast.
Nærmere avtale om henting av tomgods og utstyr etter NM gjøres med sjåfør.

Retur søndag 25.mars kl.13.00 fra Oslo

Busspris tur/retur: 600,- for medlemmer/700,- for ikke-medlemmer
Det er god bagasjeplass for både øl, tappekraner og tannkost.

Dette er selvsagt ikke bare for trøndere, og man trenger ikke ha med eget øl til NM, men vi håper at så mange som mulig også vil delta i publikumsfavorittkonkurransen (PF).

Påmelding og forhåndsbetaling starter neste uke.
 
"Av fasiliteter kan vi nevne toalett,  AC, CD og DVD og WIFI.
Kjøleskapet kan om ønskelig vær fylt med kald drikke, og kaffe og te kan serveres."

Kjøleskapet kan nok om ønskelig også være tomt inntil avreise. :)
 
Ikke såvidt meg bekjent. Men, hør evt med Haraldsheim Vandrerhjem i Oslo. Heimen ligger ikke langt fra NM-lokalene, 15 minutters gange (uten promille riktignok), og byr på rimelig overnatting i form av både enkeltrom og sovesaler: http://www.haraldsheim.no
 
Shea-Arne skrev:
Blir det hotelloppsett av regi norbrygg slik det var ifjor?

Nei, det ble litt mye styr ut av det, og ikke så mange som slo til i fjor, så jeg gikk kun for bussen denne gangen.
Tar gjerne imot tilbakemeldinger på det til senere.

Shea-Arne skrev:
Hva blir siste stopp til bussen i Oslo?

Jeg vet ikke, men tror Turbuss1 har avtaler ihvertfall med Thon-kjeden, så jeg antar at sjåføren skal ligge på et av Thon-hotellene med parkering (i fjor var det på Opera). Om dere har spesielle ønsker, må det bare fremmes.
 
Jeg syntes hotellet ifjor var kjempebra og syntes det var ekstremt gunstig og lettvint at norbrygg arrangerte det. Pris per kvalitetsnivå var IKKE noe å klage på ifjor. Veldig sosialt var det også at de fleste av oss var på samme sted. Synd at ikke flere meldte seg på for jeg vil gjerne se slik arrangement igjen :)

Hva slaks hotell tenker folk å ligge på? For min egen del frister ikke vandrehjemmet

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Shea-Arne skrev:
Jeg syntes hotellet ifjor var kjempebra og syntes det var ekstremt gunstig og lettvint at norbrygg arrangerte det. Pris per kvalitetsnivå var IKKE noe å klage på ifjor. Veldig sosialt var det også at de fleste av oss var på samme sted. Synd at ikke flere meldte seg på for jeg vil gjerne se slik arrangement igjen :)

Det er notert (etter 5 like postinger). :)
 
Veronica skrev:
Jeg:
gleder meg! (Med mindre mr. Særskilt skal være med i år og ;) )

Oooooooh, forsiktig. Tobias blir turens kontaktperson, og får kanskje en stor reiselederhatt + mikrofon!  >:D
 
Om du vil ha et hotell i nærheten så ligger Hotell 33, www.q33.no, ca like langt unna som Haraldsheim, riktignok i en annen retning.
 
Noen som vet hvordan ligger det an med påmelding til bussen? Er det mange som er påmeldte? er vi "nok" folk til at det blir buss?  :) EDIT: en leif.
 
FFsande skrev:
Noen som vet hvordan ligger det an med påmelding til bussen? Er det mange som er påmeldte? er vi "nok" folk til at det blir buss?  :) EDIT: en leif.

Hei,
det er 6 påmeldte til nå, og selv om noen flere har sagt at de kommer til å melde seg på, må jeg innrømme at det er skuffende lite, og grubler litt på om tiltaket egentlig er levedyktig.
Spre gjerne det glade budskap og få med flere folk på turen, det var en veldig trivelig tur/retur i fjor!
 
Lars skrev:
FFsande skrev:
Noen som vet hvordan ligger det an med påmelding til bussen? Er det mange som er påmeldte? er vi "nok" folk til at det blir buss?  :) EDIT: en leif.

Hei,
det er 6 påmeldte til nå, og selv om noen flere har sagt at de kommer til å melde seg på, må jeg innrømme at det er skuffende lite, og grubler litt på om tiltaket egentlig er levedyktig.
Spre gjerne det glade budskap og få med flere folk på turen, det var en veldig trivelig tur/retur i fjor!

Jeg håper folk bare er litt trege med påmelding, ellers må jeg begynne å planlegge plan B transport :S En kompis meldte seg akkurat på bussen idag, men vet ikke om han teller som den sjette eller syvende personen. Hvor mange må vi være?
 
FFsande skrev:
Jeg håper folk bare er litt trege med påmelding, ellers må jeg begynne å planlegge plan B transport :S En kompis meldte seg akkurat på bussen idag, men vet ikke om han teller som den sjette eller syvende personen. Hvor mange må vi være?

Jeg håper også at det er treghet som er stor grunn til dette tallet. Kompisen din den 7. ja, så det går jo stadig fremover.
Ideelt sett burde det ihvertfall vært flere passasjerer enn det er plass til i en minibuss ihvertfall, hvis ikke er det absolutt et alternativ.
Det er jo plass til 45-50stk og mye bagasje i en turbuss, og det er definitivt en mer komfortabel og trivelig reisemåte enn mye annet, så jeg håper som sagt at planen kan gjennomføres som oppsatt. Jeg har satt påmeldingsfristen til 16.mars (fredag kl. 23.59), og vil ta en endelig avgjørelse da, hvor jeg informerer alle påmeldte.
Kjør på med promotering og lokking! :skitbra:

Man kan selvfølgelig smake og diskutere hjemmebrygg på turen, og i fjor anbefalte vi å ha med matpakke for å unngå flere stopp enn nødvendig.
 
Jeg trur folk er treige bl.a. pga at de kanskje venter på lønning? Jeg stiller også spørsmålet mitt igjen på hvor i Oslo bussen skal stoppe? Denne infoen hjelper for hotelbestillingen.
 
Shea-Arne skrev:
Jeg trur folk er treige bl.a. pga at de kanskje venter på lønning? Jeg stiller også spørsmålet mitt igjen på hvor i Oslo bussen skal stoppe? Denne infoen hjelper for hotelbestillingen.

Jeg har holdt litt tilbake på videre kontakt med bussoperatøren på grunn av den lave påmeldingen, og vet derfor ikke hvor bussen stopper for godt.
Har sendt en mail nå spurt, men Thon Hotell Opera ble valgt i fjor blant annet på gunstig bussparkering, så det er godt mulig det blir der også i år.
For de som har Coop-kort, koster det 1500,- for dobbeltrom i 2 netter på en rekke hotell, tror det også gjelder der.
 
Mistanken er da bekreftet:
"Vi har reservert rom for sjåføren på Thon Opera, og bussen vil bli parkert ved operaen." :)
 
Tilbake
Topp