Ugelvik skrev:Blir det stopp på forskjellige hoteller eller kun i sentrum? Jeg skal til Quality Hotel 33 i Østre aker vei.
Jeg å samboeren skal også bo på det hotellet, kansje vi kan ordne en samkjøring/transport av et slag?
Ugelvik skrev:Blir det stopp på forskjellige hoteller eller kun i sentrum? Jeg skal til Quality Hotel 33 i Østre aker vei.
FFsande skrev:Jeg å samboeren skal også bo på det hotellet, kanskje vi kan ordne en samkjøring/transport av et slag?
gustavf skrev:FFsande skrev:Jeg å samboeren skal også bo på det hotellet, kanskje vi kan ordne en samkjøring/transport av et slag?
Alternativene er T-bane eller drosje. Hotellet ligger omtrent midt mellom T-banestasjonene Økern og Risløkka, på linje 5 i retning Vestli, men området er mer preget av vegomlegginger enn framkommelighet for tida. Drosje finner nok fram, og like ved Hotel Opera ligger det en drosjeholdeplass, der et solid utvalg av hovedstadens drosjekusker står klar for å vise besøkende trøndere hvor mye man kan belaste kredittkortet for en liten svipptur, uten å rødme.
Vi tar taxi om det ikke passer for sjåføren med Buran (Det ble til å ringe han i morgen... Det Episke Bryggeri -alltid sent ute ©)tobiasjk skrev:Jeg skal bli med fra sentralstasjonen, og har skyss inn dit med bil. Si fra, så kan jeg evt snurre bortom og plukke dere opp.