1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Hjemmebryggerbuss Trondheim-Oslo i NM-helga 2012!

En tråd i 'NM i hjemmebrygging' startet av Lars, 9 Feb 2012.

1. FFsande

FFsande
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg å samboeren skal også bo på det hotellet, kansje vi kan ordne en samkjøring/transport av et slag?

2. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Bare et lite ps. Jeg var innom Bryggeland her om dagen og hørte de skal ha utsalg på NM, de tar dog ikke med seg sekkevis med malt osv. MEN, jeg tror det er en mulighet for at de kanskje kan holde åpent en time eller to på søndagen dersom det er folk som kommer langveisfra kjøper på lørdagen, og bare kommer innom på søndagen for å hente. Hvis det er slik at dere trøndere liker denne tanken kan det være en idé å forhøre seg med Bryggeland om dette stemmer, så kanskje dere kan få med dere noen godsaker på vei hjem?

(Jobber ikke for bryggeland, og har ingen økonomiske interesser der. Bare så det er sagt)

3. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Alternativene er T-bane eller drosje. Hotellet ligger omtrent midt mellom T-banestasjonene Økern og Risløkka, på linje 5 i retning Vestli, men området er mer preget av vegomlegginger enn framkommelighet for tida. Drosje finner nok fram, og like ved Hotel Opera ligger det en drosjeholdeplass, der et solid utvalg av hovedstadens drosjekusker står klar for å vise besøkende trøndere hvor mye man kan belaste kredittkortet for en liten svipptur, uten å rødme.

4. FFsande

FFsande
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ja blir vel en ordnings på det :) Går vel også trikk forbi kanonhallen og hotellområdet tror jeg. Er det mange som skal bo på Quality Hotel 33?

5. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ingen trikk som går forbi der. T-bane er enklest, dersom man ikke har mye å drasse på. Gå av ved Hasle (like ved Bryggselv), følg Haslevangen i nordøstlig retning og ved enden går du til høyre inn i Peter Møllers vei. Fortsett, og du ser Peppe's, og Kanonhallen som ligger rett bak.

Trafikanten.no anbefaler Sinsen T-bane, men den ligger lenger bort. Økern T-bane ligger litt nærmere men det er et herk å finne veien over/under Ring 3. Hasle T-bane er enklest.
    Sjekk denne lenken.

6. Veronica

Veronica
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Vi tar taxi om det ikke passer for sjåføren med Buran :) (Det ble til å ringe han i morgen... Det Episke Bryggeri -alltid sent ute ™©)

7. Ugelvik

Ugelvik
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det kan vi prøve på :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

8. Veronica

Veronica
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har vi det fint på bussen da dere? Ja, det tror jeg vi har!

9. FFsande

FFsande
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Yessyess! Hilsen fra bakerst i bussen!

10. mikslen

mikslen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har dere kommet langt? Vi er to i bil som har kommet til minnesund. Hvor har dere tenkt å dra når dere kommer til oslo.

11. Rutof

Rutof
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Lurer på om dere går tom for drikke før dere kommer frem :)  ;D

12. Torga

Torga
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er alle kommet seg frem noenlunde greit?? Skulle veeeldi gjerne vært med dere. Kos dokk alle glugg ihjæl :skitbra: :feire:

13. Ugelvik

Ugelvik
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Var det 1400 eller 1430 man skulle møte opp på operaen? *dårlig hukommelse*

14. tobiasjk

tobiasjk
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

14:30!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

15. Ugelvik

Ugelvik
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk Tobias. Jeg dukker opp allikevel. Sa vel igår at jeg ikke gjorde det. Skal være der til da.

16. Torga

Torga
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tapatalk.... :jaha: mye dobbelposter med den ja ;D

17. Veronica

Veronica
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk for tur folkens! Dere er en genial gjeng. Stolt av dere, mye bra resultater fra oss. Unnskyld til de jeg eventuelt har skravla høl i hue på under helga.

Del denne siden