Hjemmebryggerhelgen 2019

Brede

Norbrygg-medlem
Er det noen som vet noe om programmet. Syns det begynner å haste med å få ut et program, slik at vi har en mulighet til fundere litt om vi vil være med eller ikke
 
Vi har gått flere runder med de to siste spisestedene, og nå er vi i mål.
Jeg jobber med publiseringen :)
 
Mange brikker gjenstår, men det begynner å haste...
Info er nå tilgjengelig via Oslo: Hjemmebryggerhelgen 2019 - Norbrygg
og påmelding åpnes straks...
Flere kursholdere vil komme, men vi har allerede sterke navn og meget interessante foredrag.
Festmiddagen blir hos Flying Culinary Circus og vil naturligvis være i skjønn forening med øl :)
Det vil bli laget en samleside for arrangementet på norbrygg.no, men mye info er nå tilgjengelig via
Infoside: Oslo: Hjemmebryggerhelgen 2019 - Norbrygg
(åpner kl 23:00) Info og påmelding Foredrag: Kjøp billetter: Foredrag
(åpner kl 23:00) Info og påmelding Festmiddag: Kjøp billetter: Festmiddag
 
Sist redigert:
@Finn Berger, har du luka bort skriveleifene i foredraget ditt da, så alt ikke bare blir en en eneste stor Fruksalat? :p (Kommer aldri til å glemme den teksten med det bildet :D)
 
Enda et nytt foredrag er landet.
Thomas Sandberg har blitt kjent for sin YouTube kanal «Hop Rod Garage» hvor han blandt annet har livesendinger av sitt automatiserte bryggeri. Han kommer på HBH2019 med sitt foredrag "Ølbrygging - Historien og teknologens tilnærming". Dette blir suverent :)
 
Interesante foredrag.
Hvordan er påmelding til de enkelte foredragene tenkt gjennomført?
Regner med flere kjøres parallelt så man ikke får med seg alle. Noe må vel den enkelte deltager velge bort....
 
Planen var å høre med deg hva som er gjort tidligere
Vi planlegger at enkelte foredrag kjøres to ganger
 
Planen var å høre med deg hva som er gjort tidligere
Vi planlegger at enkelte foredrag kjøres to ganger
He he,
husker jeg ikke feil sist det var avholdt i Oslo var det litt førstemann til mølla og begrenset antall på hvert foredrag (naturlig nok) Kjøres noen to ganger er det jo håp om å få med seg flere av de man har på sin ønskeliste :)
 
Nei, prosjektet driver og avslutter, så det er minimalt med stand på oss i år. Hovedsakelig regnskap og rapportskriving som er årets prosjektaktivitet.

Why? Aldri benyttet meg av det selv, men har selv tenkt at dette er et grimlende tiltak.
 
Tilbake
Topp