Hjemmebryggersamling i Oslo 29. august

gustavf

Administrator
Jeg vet det er mange hjemmebryggere i Oslo, men jeg treffer dem alt for sjelden. Derfor foreslår jeg at vi møtes til en uformell prat, noen øl (eventuelt noen cola for de som er avhengige av å kjøre),

Forslag til tid og sted:
Schouskjelleren mikrobryggere (nederst i Trondheimsveien)
Mandag 29. august kl. 16.00 og utover.

Jeg har avtalt med John Hudson, som er bryggmester der, at vi kan få ei skikkelig omvisning på bryggeriet og få sett på utstyret, men han er avhengig av å jobbe i baren senere på kvelden. Derfor starter vi tidlig, men blir det en stille kveld kan det være mulig å få en titt også senere.

Gi gjerne beskjed her i tråden om du kommer.
 
gustavf skrev:
Jeg vet det er mange hjemmebryggere i Oslo, men jeg treffer dem alt for sjelden. Derfor foreslår jeg at vi møtes til en uformell prat, noen øl (eventuelt noen cola for de som er avhengige av å kjøre),

Forslag til tid og sted:
Schouskjelleren mikrobryggere (nederst i Trondheimsveien)
Mandag 29. august kl. 16.00 og utover.

Jeg har avtalt med Jon Hudson, som er bryggmester der, at vi kan få ei skikkelig omvisning på bryggeriet og få sett på utstyret, men han er avhengig av å jobbe i baren senere på kvelden. Derfor starter vi tidlig, men blir det en stille kveld kan det være mulig å få en titt også senere.

Gi gjerne beskjed her i tråden om du kommer.


Supert!, prøver! :)
 
Og for de som ikke er like kjent som neslekkim og *host* enkelte andre:

Inngang er fra bakgården på gamle Schous bryggeri:
http://maps.google.com/maps?q=Schouskjelleren%4059.918391,10.760141&t=h&z=19&vpsrc=0
 
Tilbake
Topp