• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hjemmelagde ølkasser

..og jeg er blant de første så jeg legger ved noen bilder. Utrolig kuult håndverk hvor alle 6 var forskjellige...og med gravering av bryggerlogoen så ble de..ja dritkuule. Dette blir fine gaver fremover.
IMG_5387.JPG

IMG_5389.JPG
 
Kjempefornøyd kjøper her også! Etter x antall kjøp av kjeler, gjæringskar og annet utstyr, var begeistringen stor for å få noe estetisk vakkert i hus som en konsekvens av denna hobbyen! Det kommer garantert flere bestillinger fra denne kanten! Takk! :)


Andor
 
Fint antikk utseende. 250 er vel reell pris.
Verdien er vel høyere.
Skal du selge billigere må vel produksjonen flyttet ut av landet ;-)
 
Veldig pene kasser. Godt å se ordentlig håndarbeid fortsatt eksisterer. Kanskje du burde stemple dem med (NOT made in china) Skal ikke se bort fra at det ved en senere anledning blir bestilling fra denne kanten.
 
Veldig pene kasser. Godt å se ordentlig håndarbeid fortsatt eksisterer. Kanskje du burde stemple dem med (NOT made in china) Skal ikke se bort fra at det ved en senere anledning blir bestilling fra denne kanten.
Takk for det, Tovees! Godt forslag med merking av kassene... :) Bare å gi beskjed om du vil ha en kasse (eller to.. :) ) ved en senere anledning! :)
 
Ølkasse Hertugen.jpg Ølkasse St Einars Hjemmebryggeri.jpg
Da er nye kasser levert / på vei til nye eiere! :) Ekstra moro med så mange hyggelige tilbakemeldinger fra dem som mottar dem! :)Ølkasse Hertugen.jpg Ølkasse St Einars Hjemmebryggeri.jpg
 
Så flotte! En slik skulle jeg gjerne kjøpt :) bor i Trheim, men om du skal til Oslo denne uka kan jeg få hentet den.
 
Tilbake
Topp