• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Humle rhizomer

Takk for tipset.. Trengte du ikke noe type "sertifikat" for at det skulle slippe igjennom tollen?

Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet å bestille på vinterstid.. Ser de fleste er utsolgt nå..
 
Tror du er seint ute ja. Kjøpt der også, kom greit igjennom i posten. Men fikk en mail med advarsel om at Norge var litt tricky, og at det kunne bli stoppa, så det fins sikkert noen med andre erfaringer.
 
Har mailet litt med Willingham Nurseries i det siste - fikk nettopp beskjed om at de ikke kommer til å sende til Norge denne sesongen pga. kostnader og pes med sertifikater.

Prøver en bestilling fra Essentially Hops og håper det fortsatt funker. Noen anbefalinger på typer, dvs. som vokser bra i norsk klima (Vestfold)?
 
Erfaringene kommer i dag faktisk (eller snarere om noen uker)! :) Skal brygge en IPA i ettermiddag der jeg splitter en 20 liters batch, og tørrhumler den ene med egenhøstet, tørket humle, og den andre delen med Mosaic :)
 
Det var noe dritt at Willingham Nurseries ikke sendte hit i år altså! Da er det vel bare å vente ENDA et år. :(
 
Jeg bestilte gjennom hopsandflowers.com. Har akkurat mottatt en Hallertau Mittelfrueh rizhome.
 
Jeg bestillte akkurat 2stk stiklinger og det kom pr 360kr inkl frakt. Det var rundt 150kr i frakt. Ikke så ille det :)
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
image.jpeg Hvis man har en adresse og sende til så går vel det vil jeg tro .Var og hentet mine i dag, 98 kr skulle svensken ha
 
Tilbake
Topp