Hei.
Jeg ønsker en mildere humlesmak i "Lett som en plett lite pilsner". Hvilken humletype anbefales og hvilken mengde i forhold til det som anbefales bør jeg gå for?
Hei.
Jeg ønsker en mildere humlesmak i "Lett som en plett lite pilsner". Hvilken humletype anbefales og hvilken mengde i forhold til det som anbefales bør jeg gå for?
Jeg brygget denne i høst og har nettopp koblet opp første fat etter vel 4mnd lagring. Denne syns jeg var skikkelig god, hadde ikke tenkt at dette var en lite om jeg ikke visste det.
Hei.
Jeg jobber på en arbeidsplass med primært kvinner. Hvor mange ikke liker øl etter eget utsagn. Når jeg har hatt med meg øl på diverse tilstelninger, er det svært mange som plutselig liker øl. Da er det øl med mindre bitterhumle, men senere tilsetninger har mindre betydning i f.eks. pils.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.