• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Hurtigkoblinger

Av denne typen:
https://www.ebay.com/itm/304-Stainl...hash=item3d167ff08a:m:mfGbVW0Nasvcg5i3FTu-1TA

Bilde øverst til venstre og midten til høyre. 1/2" NPT.

Noen er mer brukte enn andre, sender ved ekstra uansett da jeg ikke har bruk for de. Ikke alle er "par", dvs at ikke alle passer sammen, derfor ekstra, men har par jeg vet passer. Har også 19mm nippler som passer til 1/2" slanger. Har to-tre oringer til overs og som reserver.

40 kr pr par med nippler, eller byttes mot øl, noe som forsåvidt ikke er lov ifølge norsk lov, som en heads up.

Aller helst noen rundt Hamarområdet da det er åndssvakt dyrt ifht vekt/størrelse å sende i posten.

Kjøper betaler frakt som utgangspunkt.
 
Sist redigert:
Hvor mange har du som passer sammen?

Jeg kan telle de opp når jeg får tid (ork).

Men hvor mange trenger du, så kan jeg iallefall si ja eller nei med en gang om jeg har det antallet?

Kjøper får uansett alle jeg har. Men tar bare betalt for de som jeg vet 100% passer sammen.
 
Har du noen med utvendig gjenge som også har en motpart som passer på slange?
Pr nå så har jeg 6 kraner som trenger, men du vet hvordan det er... det blir fort mer....
 
Har du noen med utvendig gjenge som også har en motpart som passer på slange?
Pr nå så har jeg 6 kraner som trenger, men du vet hvordan det er... det blir fort mer....

Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Alle hanner jeg har er utvendig gjenge. Altså den delen av koblingen som skal inn i den andre delen, er med utvendige gjenger, fordi de har jeg satt på kjele siden, slik at man kan koble på med bruk av bare en hånd. Slange-enden har jeg valgt å bruke hunner på, med en slangenippel.

Dvs at du trenger seks par, så mange har jeg nok ikke, jeg brukte færre. Men jeg kan evt sende deg deg jeg har.
 
Da misforsto jeg trodde du hadde hurtigkoblinger med Hanne, hunne og nippel.
Men da trenger jeg i allefall 6 sett (Hanne,hunne og nippel)
Ettersom jeg har kulekran med hu BSP så passer en hann NPT fint dit
 
Da misforsto jeg trodde du hadde hurtigkoblinger med Hanne, hunne og nippel.
Men da trenger jeg i allefall 6 sett (Hanne,hunne og nippel)
Ettersom jeg har kulekran med hu BSP så passer en hann NPT fint dit

Jeg har 9x hunner, med innvendig gjenger, og det jeg finner nå er 5x hanner, med utvendige gjenger. Mener jeg skal ha flere hanner et sted. Har kjøpt alt som par. Sitter nippler på 5 av hunnene. Så ser ut til at jeg bare trengte 5x for å sy det sammen.

Dvs at hannene går INNI et eller annet, type fra en kran eller noe, og hunnene som har nippel (ikke fast , nipplene er skrudd inn) sitter på slangene, slik jeg har sydd det opp iallefall.
 
Da gir du meg en god pris på alt du har da kanskje? ;)

Trenger du noe annet av simpelt stål, type diverse kraner? Jeg er vel ikke kjent for å være kjip på bruktprisene mine. Du får en god pris uansett som tar høyde for at norsk postgang er dyrt :)
 
Ikke noe jeg kommer på i farten nå.(om du ikke har en falskbunn i vvb størrelse liggende) Har ganske gode priser på 316 kraner osv. (god dialog med rørleggeren)
Men alltids intr. I mye forskjellig om prisen er riktig ;) transporten ordnes utenom posten fra Hamar ;)
 
Tilbake
Topp