Gjorde en kjapp test nå, ser jo ikke helt bra ut.. 5 kg MO og en liten pakke gjær. Nesten billigere å hente det selv i så fall
Vis vedlegget 77347
Gjorde en kjapp test nå, ser jo ikke helt bra ut.. 5 kg MO og en liten pakke gjær. Nesten billigere å hente det selv i så fall
Vis vedlegget 77347
Åja. Frakta er lagt seg på handlekurven da. Kunne minne om prisen for en palle malt.Nei, pakke. Var ett ølsett.
De er veldig flinke, men har de slutta å pakke maltet i papir nå?Kjekt når man kan sende oppskriften til bryggebutikken, og få tilbake kverna og oppmålt mengde. Takk til Litebrygg/Aleksander
Vis vedlegget 77430
Hmm, gjelder dette BE-134 fra alle bryggebutikker? Jeg tenkte å bestille to pakker fra Brewshop, men det står jo ingenting om utløpsdato på tørrgjær.
Jeg ville kanskje hørt med dem førstHmm, gjelder dette BE-134 fra alle bryggebutikker? Jeg tenkte å bestille to pakker fra Brewshop, men det står jo ingenting om utløpsdato på tørrgjær.
Jeg har to pakker, trenger fire. Kanskje jeg like godt lager to startere. Får se.Jeg ville kanskje hørt med dem først
Ikke første gang jeg har fått gammel be-134 forresten så begynner å bli litt små irriterende
Var Brewshop da tror jeg
Jeg har to pakker, trenger fire. Kanskje jeg like godt lager to startere. Får se.