Ser det blir anbefalt å kjøpe utstyr forskjellige steder. Lurer derfor på hvor det er anbefalt å skaffe seg utstyr. Er det mye penger på å kjøpe fra USA? Eventuelt hva er gunstig å kjøpe i USA sammenlignet med Norge?
Skal du ha nytt og skal kjøpe en del (og har tid til å vente på levering) kan det lønne seg å kjøpe fra USA. Skal du ha en eller to enheter er det minimalt, om noe, å spare (som øvrige her nevner).
Er det utsyr som en bryggemaskin så er det greit å ha en norsk forhandler å forholde seg til ved garanti osv.
Kjøp fra en bryggebutikk og samtidig støtt opp om hjemmebrygger butikken
mye annet rusk og rask kan være greit og kjøpe både her og der.....
Krever ikke akkurat det en adresse å sende til "USA Internt", også videresende derfra? Dette kunne jeg tenke meg å lære!
Når jeg har sett på "ting og tang" så er det som oftest kun 1 tilvalg når det gjelder å sende ting helt hjem på berget, og det koster.
Krever ikke akkurat det en adresse å sende til "USA Internt", også videresende derfra? Dette kunne jeg tenke meg å lære!
Når jeg har sett på "ting og tang" så er det som oftest kun 1 tilvalg når det gjelder å sende ting helt hjem på berget, og det koster.
Da får du en egen adresse i New Jersey, og JetCarrier frakter og fortoller varene for deg fra New Jersey og hjem til deg. Du velger båt eller fly og gir de informasjon om pakkestørrelse og avsender (holder som regel med ordrebekreftelsen fra nettbutikken). Så får du en faktura per epost fra JetCarrier når varene er ferdig behandlet og på vei hjem til deg (eventuelt etter de har ankommet deg).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.