Hvor får jeg tak i en bulkhead/compression fitting?

Hei.
Jeg holde på å bygge et HERMS-system og lage en coil av kobber-rør. Trenger en slik kobling (1/2" gjennomføring med 10 eller 15mm klemring kobling), men vet ikke hvor jeg får tak i en slik.... Noen som kan hjelpe meg?

FS-BULKHEAD-COMPRESSION_800x.jpg

stainless-steel-herms-bulkhead-half-inch_1024x1024.jpg
 
Sist redigert:
Her er en mulig variant. Den er for 5/8" som er litt større enn du ber om, men mulig du finner noe tilsvarende hos andre leverandører. Jeg har kjøpt en del hurtigkoblinger og rørdeler fra SHFC på aliexpress tidligere, og er fornøyd med kvaliteten, men har ikke kjøpt gjennomføringer derfra.
 
Du trenger ikke en sånn bit. Du trenger bare en "double ferrule" med de dimensjonene på gjengene og rør-innstikket du trenger, så kan du evt skru den fast med en mutter på innsiden av lokket. Du trenger ikke ha det tett i toppen hvis du har røret inn ut på toppen. Hvis du vil at røret skal sitte fast i toppen så kan du bruke to muttere og evt pakninger som den på bildet. Men de bitene kan du skaffe selv som enkeltbiter og sette sammen, den biten der har jeg aldri sett før og vil anta den er ganske mye vanskeligere å skaffe enn enkeltbiter.
 
Tilbake
Topp