Hvor får man kjøpt Coopers ølsett i Trondheim?

Fortrinnsvis Dark Ale og Stout. De solgte dem på ica maxi på moholt men de la ned driften nylig. Noen som vet om andre steder i Trondheim hvor man kan få tak i disse?

Gjorde en suksessfull modifisering av Dark Alen deres som jeg har lyst til å prøve igjen, samt har noen lure planer for stouten også.
 
I kjellern på bunnpris ved St. Olavs Hospital hadde de ihvertfall før. Ellers tror jeg Vin og råstoffhuset har en god del øl-sett.
 
Kjellern på Bunnpris i Elgsetergata er fin! Vet ikke om den butikken har noe navn en gang. Litt sånn Nille/Europris-ish. Var innom der i dag, de hadde Coopers Pilsener, Lager, English Bitter og en Stout (Irish Stout tror jeg?).

Vinråstoffhuset (Brattørgata) har også en del Coopers ølsett, men mye på den butikken er overpriset til det hinsidige og tilbake, så det kan ofte bli billigere å bestille fra en nettbutikk enn å handle der...
Jeg er ganske sikker på at jeg har sett Coopers andre steder også, men klarer virkelig ikke å huske hvor... Må ha vært en butikk jeg veldig sjelden er innom i så fall. Eller var det en drøm? :attevar:

Er Ica Maxi på Moholt virkelig lagt ned? Høh. Var innom der for ca 2 måneder siden, fikk da ikke inntrykk av at de hadde planer om å legge ned driften med det første... Men sånt kan vel skje.
 
De hadde noe greier på Ica Maxi på Moholt ja, men den la ned for 1-2 måneder siden. Skal komme Meny der nå, yay!  ;D
 
Tilbake
Topp