Hans Einar skrev:Kjøpte en 3.5kw m termostat rimelig fra ebay. Lang stamme. Den fungeree utmerket og er stadig i bruk. Har ikke linken her, men kan evt se om jeg finner den. Er rød i plasten og omtalt her på forumet.
--
Hans Einar skrev:Kjøpte en 3.5kw m termostat rimelig fra ebay. Lang stamme. Den fungeree utmerket og er stadig i bruk. Har ikke linken her, men kan evt se om jeg finner den. Er rød i plasten og omtalt her på forumet.
--
Hans Einar skrev:Denne er det jeg har. Ingen problem å anbefale den, men annonsen er gått ut nå ser jeg. Finner sikkert tilsvarende. Teknisk om du ruller ned på siden.
http://www.ebay.com/itm/Electric-Wa...-Type-of-switch-/181047793374?#ht_2318wt_996
Jeg har en slik en.Bruker den bl.a i kokekjelen, på en 39L kjele gir den akkurat en flott rullende kok (må slå av 2kW kokeplaten kjelen står på). Har ikke opplevd problem med svidd vørter, sist helg kokte jeg et brygg med BG 1080 som endte 1092 uten problem.Lurer også på en slik. 3 kW er jo heftig på lite varme-areal. Opplevd noen problemer med svidd vørter?
Bruker en slik når jeg trenger mer kraft. Fungerer fint.Lurer også på en slik. 3 kW er jo heftig på lite varme-areal. Opplevd noen problemer med svidd vørter?