Kan noen låse denne tråden og sette den som stickie
Tom Young svarte nettopp at de ikke har bytta noe på lim e.l.Syns noen sa forleden at NØ har byttet lim, og at nye flasker slipper etiketten lettere. Ubekreftet dog, ble nevnt i en tråd mener jeg å erindre.
Et par dager i vann og så en runde på http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Benksliper/Benksliperpolermaskin-BGP-150-17470/
Stålbørste. ca 20 sekunder pr flaske... søppeldunk under og våte flasker så blir det minimalt med søl/støv.
Så lenge etikettene er bløte så går de av som en drøm... det er kun de plastbelagte etikettene som jeg må rive av plasten på før jeg legger de i vann,Du mener ikke det alvorlig?
Det funker jo iallefall bra med klesvasken...Hva med å taue de etter båten i 70 knop noen timer?
Så lenge etikettene er bløte så går de av som en drøm... det er kun de plastbelagte etikettene som jeg må rive av plasten på før jeg legger de i vann,
Skal se om jeg kan lage en video når jeg kommer hjem fra sjøen...
Problemet med den metoden er at dersom du har 250.000 flasker må du jobbe natt og dag i et halvt år sammenhengende for å få av alle etikettene.