Hvordan ser det ut på "lageret" ditt?

Mitt er ganske jævlig selv. Driver og rydder litt nå, mystisk hvor mye man sparer på fordi man "trenger det kanskje til en senere anledning", som man virkelig ikke trenger. Poster du poster jeg :)
 
Roterom du lissom, har praktisk talt tellekanter på maltbakkene dine jo... :p

Haha, men malten er det jo greit å ha kåll på. Greit å få en rask oversikt over hva som er der. Nå ser jeg at pappeskene med backup-ting (slanger, kraner, generisk bryggeting man trenger hvis man gjør om noe) og "ting jeg kan trenge ca aldri" ikke kom med. Har forøvrig noen pappesker til med generisk hus-stæsj og lydutstyr man sjeldent for bruk for nedi der og, som er sammen med det som ikke ble med bildet.
 
Ok, you asked for it. Har et verksted jeg styrer på i, brygger reparerer ting, snekrer etc. Har små barn og oppussinger, og liten tid til å lage tellekanter. Huset tåler ikke noe særlig øl greier så jeg og alt annet moro er forvist her ute. Når garasje er ferdig tror jeg at jeg kan anektere mer plass til øl

verkstedet.jpg
her inne i uthuset skjer det meste, midt i oppussing og alt er kaos.


greit opplegg for kjørerommet.jpg
aggregat kjølerom, samt en frostvakt på innsiden

kjølerom som er sportsbod.jpgsportsbod som egentlig er kjølerom. sånn går det når en har liten plass :(
Kjørte halve dunker med juleøllet, heldigvis, her var det action. Appelsin APA står fremst.

i påvente av fryseboks.jpg
midlertidig kegen i påvente av fryseboks
 
Med
Se på tverra! nice! Hvor har du fått plastboksene i fra? Jeg lukter en oppgradering.

Det er trusa! Neida. Det er forkle jeg skamløst har rappet fra henne, fant ut at det er greit å ha. Dessuten ser det mer wannabe-ut med forkle når man brygger, det er viktig.
 
Hvor mye får du plass til i de store spesialmalt-boksene? Har sett en bryggebutikk bruker lignende, men akkurat de vurderte jeg som for små.
 
Tilbake
Topp