Har du en avlegger, så er jeg veldig intriserrt. Kan event ringe meg på 92448637
Kan fikse det. Hvor holder du til?
Hei, har du en avlegger jeg kan få kjøpt, ring på 92448637Min bar heller ikke noen kongler første året. I fjor fikk jeg litt. Det blir nok semmert i år. Varmen og tørken gjør at den ser litt trist ut. Satser på bedre stell til neste år.... Vri-asken jeg er så stolt av midt på plenen ser ut som en ørkenplante, men den skal visstnok tåle det.
Sabeltann
Hei, kan jeg få kjøpt en avlegger av deg, ring meg på 92448637
Hei, Ja fint om du kan sende i posten, jeg bor på Blaker så det er ikke så langt til Mogreina. Kan du ringe meg så kan vi avtale tlf 92448637Skal du ha kun røtter eller i potte? Jeg skal blir værende i Mogreina på mandag kveld. Eventuelt kan jeg sende med posten.
Hei, har du humle plante jeg kan få avlegger av. Jeg bor på Blaker. Fint om vi kan ringes tlf 92448637Min bar heller ikke noen kongler første året. I fjor fikk jeg litt. Det blir nok semmert i år. Varmen og tørken gjør at den ser litt trist ut. Satser på bedre stell til neste år.... Vri-asken jeg er så stolt av midt på plenen ser ut som en ørkenplante, men den skal visstnok tåle det.
Sabeltann
Ok, kansje en annen gangSå ikke meldingen før nå. Har allerede lovet bort 2 avleggere som jeg skal ta en av dagene, selv om det er ideelt før det spirer og gror og har ikke lyst å tynne den mere.
Sabeltann
Her er min Cascade, som ble plantet ut etter påske. I utgangspunktet vel ikke egnet som potteplante, men i 40 liter jord bør den ha stor nok plass for min del.
Planten liker virkelig at sommeren har kommet!
Jeg har prøvd å ta toppstikling (heter det det?) selv flere ganger. Stiklingene overlever i vann og i fuktig jord, men har sett lite til rotdannelse så langt. Også jeg er interessert i tips om hvordan man best tar stiklinger.