Innspill på oppskrift på Kinn Voodoo

Hepp

Er er det noen som kan komme med innspill på denne oppskriften på Kinn sin Voodoo? Er ei stund siden jeg puncha den inn, så husker ikke helt hva jeg hadde som utgangspunkt.

Kanskje er det allerede noen som har oppskriften?


På forhånd takk.

Even

PS: Fikk dessverre ikke lagt inn linken, så oppskriften ble som pdf.
 

Vedlegg

  • Voodoo el camino - Beer Recipe - Brewer's Friend.pdf
    134,8 KB · Sett: 74
Har tenkt at Voodoo har en ganske mye mørk malt til svart ipa å være, noe tjukkere munnfølelse også. Har smakt den to ganger, sist igår.
 
Det er det samme jeg har sett for meg. Har ikke smakt den enda, da jeg ikke har funnet den. Kinn lager godt øl, og svart indiaøl er godt, så da må det være bankers..

Er nok ikke helt ferdig med sammensetninga enda. Kanskje jeg skal sende mail til Florø, de bruker å være veldig hjelpsomme :)
 
Kinn Voodoo syns jeg var alt for lys for Black IPA å være
om du legger deg litt mørkere er det bare en fordel
 
Fant en oppskrift på beersmith, syntes den så litt for lys ut ja. Kan godt ha den litt mørkere, prøver meg frem. Kommer med tilbakemelding om en stund, om jeg husker det.
 
Den har blitt utsatt et par ganger, men nå står en til gjæring endelig. Minn meg på det om noen uker, så skal du få tilbakemelding. :)
 
Prøvde meg på ei flaske som har karbonert ei uke nå i helgen, og var veldig fornøyd. Vil kanskje justere litt til neste gang og ikke være så nøye på å finne en "kopi" av noe jeg ikke har smakt. Kunne tenkt meg litt mer smak av malten, og kanskje en tanke brent/røyk.

Oppskrift:
 

Vedlegg

  • Voodoo el camino - Beer Recipe - Brewer's Friend.pdf
    100,7 KB · Sett: 54
Tilbake
Topp