Jester Pale Ale fra Hobbybryggerren

Hei. Jeg kjøpte noen ferdige ølsett i sommer fra Hobbybryggeren.no. Der var ingen oppskrifter med ølsettene, så lurer på om noen her inne kan hjelpe meg med mesketemp, mesketid og humle. Tenkte prøve meg på en Jester Pale Ale som skal inneholde:
Maris otter, Hvete, Crystal 100, Jester humle, Safale us-05.
25 liter øl ferdig, 6 kg. 5.8% alc.

Har søkt og googlet litt, men finner ingen oppskrifter på jester pale ale, har selv liten erfaring med brygging så noen tips vil jeg sette stor pris på:)
 
Hobbybryggeren pleier å ettersende oppskrift hvis man spør om det. Du kan kanskje prøve gruppen på facebook ?
 
Det Er ein ny driver av Hobbybryggeren. Hadde sjekka med han

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Er det virkelig mulig at Rune Toft har klart å få til at alt som har kommet frem om han her på forumet har blitt slettet ?? Isåfall betyr det en fribillett for han inn i hans neste prosjekt der han igjen kan lure og svindle folk. Ikke bra...........
 
Er det virkelig mulig at Rune Toft har klart å få til at alt som har kommet frem om han her på forumet har blitt slettet ?? Isåfall betyr det en fribillett for han inn i hans neste prosjekt der han igjen kan lure og svindle folk. Ikke bra...........

Det er nok ikke noe som er slettet her. Om du ikke finner innlegg ved bruk av søkefunksjonen er det fordi denne for tiden er satt ut av spill (søkeindeksen bygges opp etter litt problemer de siste dagene, les mer her: https://forum.norbrygg.no/threads/ustabilitet-og-rare-feil-pa-forumet-i-gar-og-i-dag.29737/)
 
Tilbake
Topp