Juleølkonkurransen 2012, lørdag 3. november

Må også sei mæ fornøyd me delt 8 plass. Va også me primært for å få tilbakemelding fra proffe folk:) Er helt enig at den kan være litt flat, men sleit me å få fordelt sukkerlake i dunk. Så noen er mer co2 i. Håper å få fiksa d problemet med fat. Og tror jeg kunne ha scora litt mer med å få lagra litt lengre hjemme før jeg sendte. En uke ettergjøring på flaske før den måtte sendes ble litt kort. Men storfornøyd me vell overstått første konkuransen, og gratulere til vinnerne. Pass dåkker t neste år:)
 
Gratulerer til dere alle! Men både 1 og 2 plass til Jon Sandvik står det respekt av. Det betyr at han har meget gode prosedyrer i bryggeriet sitt, samt at han er kosekvent.
 
Det var moro å få skikkelige tilbakemeldinger. Dette er første gang jeg har sendt inn noe til konkurranse, og det frister til gjentagelse. det var spesielt moro å se at jeg kun var 3 poeng unna pallen :) det var bra og konstruktive tilbakemeldinger på dommerskjemaene. Det hjelper veldig når man er litt fersk i faget.

Målet for neste år blir å utfordre de i toppen ;-)




Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
 
Må takke dommerne for konstruktive tilbakemeldinger, håper å komme sterkere tilbake neste år. Veldig morsomt at det blir kommentert honningpreg på julepilsen med 100 g honning, noe jeg ikke klarer å kjenne selv. :)
 
Gratulerer til alle vinnere  :skaal2:
Takk til komiteen for kjapp og effektiv resultatservice, det virker som dere har hatt full kontroll hele veien  :yes:
 
Gode tilbakemeldinger og to 6. plasser tas til inntekt for at egenprodusert røykmalt kan gi godt resultat  ;D

Veldig bra og inspirerende foredrag også. Fikk flere ideer og innspill i forbindelse med bygging av nytt såinnhus.
Om et år eller to så skal ideene settes ut i livet og godt røykmalt produseres  :biersmile:
 
Dette var knall (igjen)! Takk for fint døgn på Tautra, takk til alle som har holdt på for å få det til å bli så bra, SPESIELT Tobias, og takk til alle som hadde med godt øl ;) Sees til neste år igjen og, eller?
 
Takk for en flott dag! Meget fornøyd med både foredrag, middag og publikumskonkurranse :). Ses neste år!
 
Hei!
Det hadde vært hyggelig for oss som ikke kunne være til stede, om et arrangement som dette hadde vært bedre dokumentert med tekst og bilder. Eller skjer alt slikt nå på fjesboka?
Mvh Svein Erik

Edit: Eller er det noen som holder på å lage det kanskje?
 
Tusen takk, og gratulerer til de andre vinnerne!

Jeg har vært på ferie en uke nå, og det var veldig trivelig å komme tilbake til denne nyheten :)

Siden ølet mitt trengte over et halvt års tid med lagring før det ble ordentlig godt, er det snart på tide å brygge neste års juleøl!
 
Gratulerer til alle vinnere, og takk alle sammen som var der for topp helg!

Svein Erik skrev:
Hei!
Det hadde vært hyggelig for oss som ikke kunne være til stede, om et arrangement som dette hadde vært bedre dokumentert med tekst og bilder. Eller skjer alt slikt nå på fjesboka?
Mvh Svein Erik

Edit: Eller er det noen som holder på å lage det kanskje?

Twitring var iallefall på plass: https://twitter.com/Norbrygg Samme kanal brukes for andre arrangementer også, iallafall NM.
Om andre ønsker å spre info på samme vis fra andre arrangement, ville jeg tatt kontakt med styret @ norbrygg.no

Petter F skrev:
Tusen takk, og gratulerer til de andre vinnerne!

Jeg har vært på ferie en uke nå, og det var veldig trivelig å komme tilbake til denne nyheten :)

Siden ølet mitt trengte over et halvt års tid med lagring før det ble ordentlig godt, er det snart på tide å brygge neste års juleøl!

Nydelig barleywine, håper du får til å bli med på Tautra for å brygge herligheten i vinter, så alle mann kan få nyte den neste år! :brygging:
 
Tilbake
Topp