Kristoffer J skrev:Jeg flasker på ladegaardsflasker med bordkorker. Aldri hatt lekk kork.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Kristoffer J skrev:Jeg flasker på ladegaardsflasker med bordkorker. Aldri hatt lekk kork.
ictys skrev:Kristoffer J skrev:Jeg flasker på ladegaardsflasker med bordkorker. Aldri hatt lekk kork.
Kan du fortsatt skru av korken?
Har også flaska på disse har vel 20 av de aller noe sånt, tipper de har blitt flasket ti ganger. Har hatt en kork som ikke holdt på trykket. De tåler greit en bordkorkemaskin med en del kraft ja.Kristoffer J skrev:Jeg flasker på ladegaardsflasker med bordkorker. Aldri hatt lekk kork.
Lars147 skrev:Jeg virkelig elsker dette forumet. ALT jeg lurer på (angående brygging) finnes her! :skitbra:
ANVik skrev:Har brukt Disse flaskene en del ganger. Funker bra, men da jeg laget weissbier med litt for heftig karbonering, var det Grans- flaskene med skrukork som smalt først. Korkene gikk i taket.
Takke seg til korker som går i taket, hatt et par flaskebomber av bjørnunger blir maaange små glassbiter rundt omANVik skrev:Har brukt Disse flaskene en del ganger. Funker bra, men da jeg laget weissbier med litt for heftig karbonering, var det Grans- flaskene med skrukork som smalt først. Korkene gikk i taket.