http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Termos-og-kjoleboks/Kjole-varmeboks-XL-2000034875/
Muligens en løsning med noen mods.
http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Termos-og-kjoleboks/Kjole-varmeboks-XL-2000034875/
Så sånn som jeg skjønner dette er det umulig å lage god heffe med fatkartbonering, det må altsåa i vannbad med sukker... Noen må ringe til Tyskland. Det er rett og slett noe de har oversett siste 2-300 år
Neida, imponerende att du orker egenlig. Du bruker ikke sukker men vørter vil jeg tro. Jeg er fornøyd med den weisen, paulaneren, heffen jeg lager uten å vinne NM. For meg er det mye viktigere at jeg liker og drikker mitt øl , enn att noen bedømmer hva jeg liker. Der er vi nok nokså ulike. Styr på, jeg er helt sikker på att du får til det du prøver på.... blir bare litt stressa av å lese om all jobben som blir gjort for å oppnå andres gunst og smaker (sikkert din og da) Men dur på, skall prøve å ikke engaskjere meg. For meg er ølbrygging kos og ikke konkuranse
Det er en hobby, jeg liker å dille med slikt. Jeg brygger ikke for andres gunst, jeg brygger for min egen, og jeg elsker bayerske hefeweizens, så de er referansene mine, med en egen vri evt, har enda ikke fått smakt noe i nærheten av alt det som kommer derfra. Så siden min smak heller mot referansene, er jeg nysgjerrig på hva dommere har å si. Og jeg tror aldri jeg kommer til å vinne noe som helst. Men vil gjerne få tilbakemeldinger og gjøre mitt beste. Jeg er forsåvidt et konkurransemenneske, men har skjønt at jeg har lite sjans i NM i ølbrygging til å ende opp med gull i noen klasse. Utrolig mange flinke bryggere der ute.
Dette er bare tull @Miguel. Jeg hadde den udelte gleden av å ha @Finn Berger på privat besøk hjemme i helgen, og fikk da smake på opptil flere av hans øl. Hans øl er åpenbart i NM klasse, selv om han, beskjeden som han er, ikke er helt overbevist om det selv. Jeg er overbevist om at flere av dine øl også er i NM klasse.
Jeg brygger også primært i konkurranse med meg selv, men det å la andre vurdere, og smake på, mine øl gir meg en helt nødvendig korreksjon for kontinuerlig forbedring (ISO 9001. [emoji4] ).
Dette er bare tull @Miguel. Jeg hadde den udelte gleden av å ha @Finn Berger på privat besøk hjemme i helgen, og fikk da smake på opptil flere av hans øl. Hans øl er åpenbart i NM klasse, selv om han, beskjeden som han er, ikke er helt overbevist om det selv. Jeg er overbevist om at flere av dine øl også er i NM klasse.
Jeg brygger også primært i konkurranse med meg selv, men det å la andre vurdere, og smake på, mine øl gir meg en helt nødvendig korreksjon for kontinuerlig forbedring (ISO 9001. [emoji4] ).
Hadde du giddet hadde du sett at SousVide-sporet ikke er det sporet som følges lenger. Det var begrensninger som ikke var forenelig med måletGidder ikke lese gjennom hele tråden
Tenkte det, måtte bareAntok at den hadde sporet av - derav Disclaimer.
Skal du også begynne å brygge i kona, nå?Den lille pumpa høres ut som en liten vibrator som bare går og går. Må få skiten ut av bryggerommet og inn dit den skal egentlig være.
Skal du også begynne å brygge i kona, nå?