1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Keg Master kegerator

En tråd i 'Utstyr' startet av Stikkaren, 22 Apr 2019.

1. Stikkaren

Stikkaren
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

2. Steinar Huneide

Steinar Huneide
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg har en sånn. Fungerer greit nok. Bråker når kjølinga går, vifta til tårnet er lite nyttig, og du bør ha et brett under for å samle kondens. Har opplevd et par ganger at det er fryst inni fatet når kegeratoren står på 2C. Står på 4C og det fungerer greit. Har og bytta til tynnere slange og JG koblinger på ølslange.

3. Stikkaren

Stikkaren
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Takk for svar!
    Vil du anbefale den eller finnes det bedre løsninger å få kjøpt til ca samme pris?

4. Steinar Huneide

Steinar Huneide
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er bråket som sjenerer mest, den står i stua og vi hører kjøleskapet godt når det går. Som ferdig løsning er det ok - men er du handy så fikser man nok et bedre et med DIY metoden.

5. Stikkaren

Stikkaren
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ok.
    Her blir det uansett ikke stående i stua men på et gjesterom i samme etasje, men hvis det durer noe veldig så vil man kanskje høre det uansett og da blir det fort plagsomt.

6. Steinar Huneide

Steinar Huneide
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg har den ved siden av sofaen i tv-stua. Slipper å reise meg for å tappe øl.

Stikkaren og erikraude liker dette.
  7. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvis man får noen ekstra decibel støy pga vibrering så kan man sette det på sånn anti-vibrasjons-dempe-greier. Men det er vel ikke en vaskemasking akkurat så er kanskje begrenset hvor mye det ville hjulpet.

Del denne siden