• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kegerator/øleskap ønskes kjøpt!

Tne

 
Hei og hopp!

Eg har ein fantastisk kåk med deilig bod ved siden av stova. DER er det jammen meg plass til eit øleskap! Diverre er eg ei pinglete jente som ikkje tør å borre, feste, skru, koble og alt mogleg anna som ikkje involverer hammer og spiker..  :help: Ikkje tør eg å sette meg inn i all mogleg teknisk terminologi for å klare å kjøpe slikt på internettet heller.

Er det nokre sjeler der ute som plutseleg ikkje har digg kåk med plass til denslags, så kan de godt få lov til å selge den til meg. Eg bur i Oslo, og har berre ein liten stasjonsvogn av ein bil, men kan alltids leige ein større bil for å hente eit slikt verdifullt tilskot til kåken. Viss du vil, så kan du få ei kake eller eit nybakt brød med på kjøpet.
Veldig fint om øleskapet har plass til minimum 2, helst 3-4 (!) corneliusfat 19L. Veit ikkje om det er fysisk mogleg, men kult viss det er det.

Ingen pris er for lav, men nokre kan vera for høge.  :ilike: Forresten så kan det sjå heilt sinnsjukt stygt ut, så lenge det fungerer.
 
Humle og Malt har ihvertfall en som er flott!

http://humleogmalt.no/index.php?route=product/product&path=65_83&product_id=270
 
Nå har jeg ikke sjekket priser så nøye, men er ikke dette en veldig grei pris for et stilig kjøleskap på hjul med tappekran, co2 regulator og co2 flaske

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Hmm, kommer an på hva du skal ha. Personlig plukket jeg opp gratis kjøleskap på finn.no, og mekket selv.
Kjøleksap som har sval i underste del, istedenfor fryser var finfint. Plass til 4 19-litere i bunn. Gass står utenfor med slange inn, og flere hyller til flasker i den vanlige kjøleskapsdelen over.
Krever at man borrer hull i døra til kraner, men kan også brukes med picnic inni om man ikke vil det. Kostnaden da blir kraner og gjennomføringer osv, men da har man 4 fat (8 om man har fat både oppe og nede) og 3 hyller til flasker.
 
Som sagt, så er mekking utelukka..  :bank2:

Det frå humle og malt såg fint ut, men då må eg jo til Skien, som forsåvidt er overkommelig. Ølbrygging.no sitt var sjølvsagt også fint.

Samtidig så må det vel vera nokon der ute som har eit heimemekka øleskap som kona/mannen/ungane ønsker å bli kvitt?  :angel: Ser for meg at det vil vera det rimeligaste alternativet, utan å mekke sjølv.. (6300 er ingen ublu pris, altså.. Og då er det jo nytt og ser lekkert ut, men det er ikkje heilt det behovet.)
 
Eg såg på det.. :) Men det blir litt for stort og upraktisk igjen.. Såg ut som om det var fryseboks nederst? Og å berre få hol er ikkje nok, eg må ha heile sulamitten.  ;D
 
Tne skrev:
Eg såg på det.. :) Men det blir litt for stort og upraktisk igjen.. Såg ut som om det var fryseboks nederst? Og å berre få hol er ikkje nok, eg må ha heile sulamitten.  ;D

Billig løsning med masse plass: Få tak i stort kjøleskap og tilby en nevenyttig brygger middag og noen flasker hjemmebrygg for å mekke det for deg. Det er nok det enkleste.
Det skjer en gang i blandt, men ikke veldig ofte at ferdige kegeratorer blir lagt ut for salg her.
 
Trist og leit! Ser ut til at eg må belage meg på ordning av kjøleskap + fly bror over frå vestlandet.. Pytt pytt, var verdt eit forsøk!
 
Det blir ikke så mye dyrere å kjøpe den ferdige i forhold til å få noen til å bygge for deg.

Lagde en kjapp handleliste hos bryggselv, det kom på 4.800,- for alt du trenger pluss noen slangeklemmer og et kjøleskap.
Skal du kjøpe Co2 flaske anbefaler jeg en 5kg ombygget brannslukker fra Ernst Nilsen www.ernst-nilsen.no/ for 1200,- kiloprisen for å fylle den opp igjen er halvparten i forhold til en 2 kg flaske.
 

Vedlegg

  • Kegerator_Brygg_Selv.jpg
    Kegerator_Brygg_Selv.jpg
    119,3 KB · Sett: 316
oyroy skrev:
Tne skrev:
Eg såg på det.. :) Men det blir litt for stort og upraktisk igjen.. Såg ut som om det var fryseboks nederst? Og å berre få hol er ikkje nok, eg må ha heile sulamitten.  ;D

Billig løsning med masse plass: Få tak i stort kjøleskap og tilby en nevenyttig brygger middag og noen flasker hjemmebrygg for å mekke det for deg. Det er nok det enkleste.
Det skjer en gang i blandt, men ikke veldig ofte at ferdige kegeratorer blir lagt ut for salg her.

+1
 
Tilbake
Topp