• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kjølebag ønskes kjøpt i bergensområdet

:help: trenger ett meskekar til mitt opplegg og ser ikke noe problem med å bruke ett brukt ett  :idea: ser dette som en hobby som krever sitt rent økonomisk så jeg bygger ting selv :bank2:

Jeg kan hente i hordaland om noen har ett tilbud så send meg en melding

endre
EZBrew

:idea:dette var god hjelp  :skitbra: takker :) skal jeg se under lab utstyr?  og hva er en bazooka screen ...  hjelper den virkelig mot bazooka
he he ,...  om du kan hjelpe meg med hvor jeg får tak i tingene ville jeg vært en gla laks..

er fra en øy rett utenfor bergen så kjenner nok stedene..

det er best i vest:)

fik noen tips oppe på vestbrygg men går for billigst og best seff..  mer penger igjen til øl :) :biersmile:

Du kan søke på 'labb' og 'vannkoker' på forumet så finner du andre løsninger. Det er en fôrdunk til hundemat i merket Labb som du finner på Felleskjøpet ute ved Laksevåg senter.
Bazookaen filtrerer korn og humleblomst. Kan kjøpes her bla.: http://www.bryggselv.no/products/bazooka-filter-finmasket-25cm. De har også kran med gjennomføring, men jeg kjøpte på Biltema.

Jeg satset på billig og selvlagd når jeg startet for å ikke svi av for mye penger på en hobby jeg ikke visste om ville fenge meg. Men som andre her inne sier så fenger absolutt ølbrygging  :brygging:  Har satt 14 øl (ales) til nå og så fort jeg får bedre plass skal det brukes litt penger på bryggeutstyr. Vestbrygg og Bryggmaker har mye fint, bra priser og god service  :)

Viktig å kjøpe øl til research  :biersmile:

Tilbake
Topp