Koble bryter

Hvis du ikke har mulighet til å måle ut bryterfunksjonen selv, så prøv å få noen til å hjelpe med det. Det vil bestemme hvordan du kan koble dette. Du må finne ut hvilke klemmer som det er kontakt mellom på hvert trinn.

Jeg har kjøpt, men det var bare et lite stykke papir med, og min kinesisk er litt rusten

Legger ved et par bilder.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    175,7 KB · Sett: 53
  • image.jpg
    image.jpg
    171,6 KB · Sett: 48
Jeg har 3 fase 230V. Varmekolben er en 6kw 3 fase med tre elementer (6 tilkoblinger) varmekolben er ferdig montert med en 3 fase kontakt. Planen er å montere bryteren i skapet og koble den til 3 fase stikket som kolben skal plugges i...

en forenkling du kanskje kan gå videre med

W42CHpJ.png

ved strøm på to vilkårlige faser får du 3KW, ved strøm på alle 3 får du 6 kW
du mister ett trinn da, men det er kanskje godt nok?

Bryterkobling med å isolere hvert enkelt element blir komplisert. Ikke vet jeg om brytern din klarer det, og den må nok måles igjennom av noen som er kyndig.

Eller kanskje jeg skal se om jeg får tak i en bryter som jeg kan bruke på skikkelig vis
Mange takk for hjelpen uansett, selv om det nok blir som jeg fryktet. Å ikke bruke den.

Bryterkobling med å isolere hvert enkelt element blir komplisert. Ikke vet jeg om brytern din klarer det, og den må nok måles igjennom av noen som er kyndig.

Det er ikke så komplisert men krever en større bryter (med 18 tilkoblinger) og det bli endel kabel av det.

Jeg får heller kjøre spenningsregulatorer på to av lederne. Det hele var i grunn bare for å ha litt mer kontroll på kokingen.
Det får bli av/4kw eller 6 kw. Og regulering av spenningen.
Jeg har to stk på 3800 w, det skulle vel holde?
Av denne typen http://m.ebay.co.uk/itm/271475220272

Sist redigert:
Tilbake
Topp