Null problem. Bruk wago med nok plass fra strøm inn til kontrollboksen. Legg inn en krets med støpsel til pumpe, og legg til en passende bryter i denne kretsen.
Avhenger av hvilken strømstyrke du velger. Jeg kjører i mitt kommende oppsett 220v på PID, mens pumpen er 12v. Har derfor kjøpt en DIN omformer for å kjøre 12v
Hva med vifte? Jeg ønsker helst å montere kjøleribben på innsiden, og tenker derfor kanskje at det er nødvendig med vifte for litt sirkulasjon i koblingsboksen. Mulig å få en 12v eller 230v vifte i kretsen et sted? Har 230v PID.
Jeg ønsker å legge kjøleribben på utsiden. Bilde vist i post #1. Slipper støv og søl inn. Sager av festene slik at det blir en pen ‘pyramide’. Festene gir ingen kjøling
Ja, ser fordelene med å ha koblingsbonsnen lukket. Men detw er ikke noen fare forbundet med å legge kjøleribben utenpå? Ufarlig å berøre? Hva om man søler på den?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.