DIY: Sestos PID D1S - Koblingsdiagram og deler

Null problem. Bruk wago med nok plass fra strøm inn til kontrollboksen. Legg inn en krets med støpsel til pumpe, og legg til en passende bryter i denne kretsen.
 
Avhenger av hvilken strømstyrke du velger. Jeg kjører i mitt kommende oppsett 220v på PID, mens pumpen er 12v. Har derfor kjøpt en DIN omformer for å kjøre 12v
 
Hva med vifte? Jeg ønsker helst å montere kjøleribben på innsiden, og tenker derfor kanskje at det er nødvendig med vifte for litt sirkulasjon i koblingsboksen. Mulig å få en 12v eller 230v vifte i kretsen et sted? Har 230v PID.
 
Jeg ønsker å legge kjøleribben på utsiden. Bilde vist i post #1. Slipper støv og søl inn. Sager av festene slik at det blir en pen ‘pyramide’. Festene gir ingen kjøling
 
Ja, ser fordelene med å ha koblingsbonsnen lukket. Men detw er ikke noen fare forbundet med å legge kjøleribben utenpå? Ufarlig å berøre? Hva om man søler på den?
 
Ikke? Mine blir ihvertfall varme og da kjøler de vel per definisjon?
De ytterste delene hos meg blir ikke varme. Dette er også grunnen til at de er bygget som en pyramide. Festene stikke langt ut...
973ed970324a2030814d3a8eee3b39b1.jpg
 
Tilbake
Topp