Jeg skal koble hageslangen til vasken for å slippe å gå via dusjen når jeg skal ha kaldt vann til kjøling. Noen som vet hvordan jeg får hageslangen koblet på her?
Du skrur ut det filteret der og setter i en ovegang fra feks Gardena, samt en hannkobling til slange, men mener det følger med i sammen med overgang... Overganger finnes sikkert bortimot overalt hvor hageslangestuff selges...
Jeg har kjøpt overgang fra gardena. Man bytter bare sprederen på blandebatteriet til en ny en med spor som gjør at du fortsatt har spreder og med en hånd lett kan sette den på, lekker ikke og lettvindt og ha med å gjøre
Kjøpte min på Byggmaker
+1 for den fra Biltema, veldig kjapt å sette på, uten at man behøver å skru av strålesamleren (medmindre man har en strålesamler som begrenser vanngjennomstrømningen).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.