• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Havgapet Bryggerlag skrev:
Håper de det gjelder betaler snart da, så de får startet produksjonen.
Hvilke to steder vil tankene bli levert og hvem vil få de levert hvor?

Betalt dep. Til fabrikken. Alle har ikke betalt enda. Mangler 2 stk. Jeg lå ut for de. Betaler de ikke snart så går de til andre
Oslo og bergen vil de bli levert.

Har to som kan kjøre og levere tanker i midt norge og vest sør norge
 
Er det mange i nord norge som skal ha?
Dersom det ikke haster så kan jeg ta med tanker nordover og levere, sortland/melbu området, senjahopen, tromsø, hammerfest, båtsfjord, kirkenes.. Kan levere resten kysten også dersom folk møter opp på leia med båt. Men det spørs om vi har anløp i Bergen den aktuelle tiden.. men skal nok få en av de andre båtene i rederiet til å tade med til Ålesund i såfall.
 
Rutof skrev:
Havgapet Bryggerlag skrev:
Håper de det gjelder betaler snart da, så de får startet produksjonen.
Hvilke to steder vil tankene bli levert og hvem vil få de levert hvor?

Betalt dep. Til fabrikken. Alle har ikke betalt enda. Mangler 2 stk. Jeg lå ut for de. Betaler de ikke snart så går de til andre
Oslo og bergen vil de bli levert.

Har to som kan kjøre og levere tanker i midt Norge og vest sør Norge
Leveres på døra? Eller hvordan er det tiltenkt?
 
Tankane blir levert kai. Noen henter der. Noen har kontakter eller jobber i transport næringen og ordner selv. Har noen son kan kjøre til de som ønsker. Det er en del i nord son sksl ha. Sender lister på det. Så ordner
Dere frakt sammen. Jeg hjelper også.
 
Havgapet Bryggerlag skrev:
Er det mange i nord Norge som skal ha?
Dersom det ikke haster så kan jeg ta med tanker nordover og levere, sortland/melbu området, senjahopen, tromsø, hammerfest, båtsfjord, kirkenes.. Kan levere resten kysten også dersom folk møter opp på leia med båt. Men det spørs om vi har anløp i Bergen den aktuelle tiden.. men skal nok få en av de andre båtene i rederiet til å tade med til Ålesund i såfall.
Det ville ha vært kjempeflott. Harald skal vel ha tre 130 liter's og jeg to 60 liter's tanker, og vi bor i Tromsø.
 
De som ankommer oslo, må de hentes umiddelbart, eller er det lagringsplass der til de kan hentes?
Håper leveringsdato blir gitt litt i forveien, slik at hver enkelt kan ordne seg best mulig.

Gleder meg også til å se bilder fra produksjonen.
 
magne1972 skrev:
De som ankommer Oslo, må de hentes umiddelbart, eller er det lagringsplass der til de kan hentes?
Håper leveringsdato blir gitt litt i forveien, slik at hver enkelt kan ordne seg best mulig.

Gleder meg også til å se bilder fra produksjonen.

Pleier å få vite ca. tid når det det blir sendt og sikker beskjed en uke før.
Oppbevaring pleier ikke å være et problem.

Jeg og gleder meg til det er i gang.
 
Det blir helt fantastisk å slippe å bale med flere plastdunker, og så rått å kunne tappe ut gjær og trub.
Gleder meg vilt!
 
Det kan jeg ordne bare jeg får tak i de en stan sørafor.
Nils V skrev:
Havgapet Bryggerlag skrev:
Er det mange i nord Norge som skal ha?
Dersom det ikke haster så kan jeg ta med tanker nordover og levere, sortland/melbu området, senjahopen, tromsø, hammerfest, båtsfjord, kirkenes.. Kan levere resten kysten også dersom folk møter opp på leia med båt. Men det spørs om vi har anløp i Bergen den aktuelle tiden.. men skal nok få en av de andre båtene i rederiet til å tade med til Ålesund i såfall.
Det ville ha vært kjempeflott. Harald skal vel ha tre 130 liter's og jeg to 60 liter's tanker, og vi bor i Tromsø.
 
Havgapet Bryggerlag skrev:
Er det mange i nord Norge som skal ha?
Dersom det ikke haster så kan jeg ta med tanker nordover og levere, sortland/melbu området, senjahopen, tromsø, hammerfest, båtsfjord, kirkenes.. Kan levere resten kysten også dersom folk møter opp på leia med båt. Men det spørs om vi har anløp i Bergen den aktuelle tiden.. men skal nok få en av de andre båtene i rederiet til å tade med til Ålesund i såfall.

Vet ikke om det er flere i Bodø/Salten-området som har handlet, men drar du forbi her også så hadde det jo vært greit å få ordnet transport.

Erlend H.
 
Vi er veldig sjelden innom Bodø, men hvis du klarer å komme utom moloen med båt eller i nærheten å hente så kan d sikkert ordnes. Mye styr for oss å gå ekstra anløp til kai, utlands registrert båt, mye som må rapporteres da, tollvesen, forsvaret, kystverket, kai avgift etc..

Erlend H. skrev:
Havgapet Bryggerlag skrev:
Er det mange i nord Norge som skal ha?
Dersom det ikke haster så kan jeg ta med tanker nordover og levere, sortland/melbu området, senjahopen, tromsø, hammerfest, båtsfjord, kirkenes.. Kan levere resten kysten også dersom folk møter opp på leia med båt. Men det spørs om vi har anløp i Bergen den aktuelle tiden.. men skal nok få en av de andre båtene i rederiet til å tade med til Ålesund i såfall.

Vet ikke om det er flere i Bodø/Salten-området som har handlet, men drar du forbi her også så hadde det jo vært greit å få ordnet transport.

Erlend H.
 
Erlend H. skrev:
Vet ikke om det er flere i Bodø/Salten-området som har handlet, men drar du forbi her også så hadde det jo vært greit å få ordnet transport.

Erlend H.

Jeg skal ha en 100 liter

Tor G
 
Havgapet Bryggerlag skrev:
Vi er veldig sjelden innom Bodø, men hvis du klarer å komme utom moloen med båt eller i nærheten å hente så kan d sikkert ordnes. Mye styr for oss å gå ekstra anløp til kai, utlands registrert båt, mye som må rapporteres da, tollvesen, forsvaret, kystverket, kai avgift etc..

Bare jeg vet om dato i god tid på forhånd (reiser mye i jobben) så er det ingen problem å laste om et par gjæringstanker uttafor moloen i Bodø. Nå er riktignok "lastedekket" mitt på snaue 4 kvadratmeter (en 23 fots Beneteau Antares), men dette fikser vi. Ingen problem å ta med 100-liter'n til Tor G heller.

Hvilket rederi er det som har så fleksible eiere/ansatte/seilingsplaner at det bare er å legge om ruta etter hvor det fins halvgærne ølbryggere langs med norskekysten, og hva forventes av gjenytelser for denne fantastiske servicen?

Erlend H.
 
Erlend H. skrev:
Havgapet Bryggerlag skrev:
Vi er veldig sjelden innom Bodø, men hvis du klarer å komme utom moloen med båt eller i nærheten å hente så kan d sikkert ordnes. Mye styr for oss å gå ekstra anløp til kai, utlands registrert båt, mye som må rapporteres da, tollvesen, forsvaret, kystverket, kai avgift etc..

Bare jeg vet om dato i god tid på forhånd (reiser mye i jobben) så er det ingen problem å laste om et par gjæringstanker uttafor moloen i Bodø. Nå er riktignok "lastedekket" mitt på snaue 4 kvadratmeter (en 23 fots Beneteau Antares), men dette fikser vi. Ingen problem å ta med 100-liter'n til Tor G heller.

Hvilket rederi er det som har så fleksible eiere/ansatte/seilingsplaner at det bare er å legge om ruta etter hvor det fins halvgærne ølbryggere langs med norskekysten, og hva forventes av gjenytelser for denne fantastiske servicen?

Erlend H.

Jobber i Eimskip, så lenge det ikke påvirker silingsmønstret vårt så gjør det ikke noe å slakke opp å losse et par kasser.
Forventer ingenting i retur. Så lenge vi likevel seiler forbi så koster det ikke meg noe å hjelpe til litt. Jeg er ute igjen fra ca 22 juli og i 6 uker. Håper de kommer i løpet av den tiden da.
 
Jeg kjører fra Oslo til Trondheim med henger (kassehenger) i slutten av juli. I tillegg til en sofa og ett par sykler, burde det være plass til noen gjæringskar i tillegg til det jeg kjøper.

Med forbehold dette..
Først og fremst må gjæringskarene ha ankommet før jeg setter kursen nordover (forlenger ikke sommerferien, selv om jeg gjerne skulle gjort det).
 
Hauglia skrev:
Jeg kjører fra Oslo til Trondheim med henger (kassehenger) i slutten av juli. I tillegg til en sofa og ett par sykler, burde det være plass til noen gjæringskar i tillegg til det jeg kjøper.

Med forbehold dette..
Først og fremst må gjæringskarene ha ankommet før jeg setter kursen nordover (forlenger ikke sommerferien, selv om jeg gjerne skulle gjort det).
Har du plass til min 60 liter, hadde det vært supert :)
 
Jeg skal også ha en 60 liter i Trondheim, men er på ferie i sluttet av juli. Hvis du har mulighet til å lagre den noen dager, kan jeg komme å hente.
 
Tilbake
Topp