På første forsøk laga eg vilkorlige hol, men når eg skal samle vatnet er det viktig at det ikkje er hol over beina og TC koblingane for då vil vatnet dryppe få desse eller følge beina ned. Eg laga ny slange med hol kun der det var fri passasje heilt ned. Funka mykje bedre.Har lurt litt på å lage en liknende løsning selv siden jeg bare har ett kjøleskap men en kjeller med vann og enkel mulighet til å lage et avløp, men da med vannet tilbake til avløpet. Hmmmm... Må se mer på dette ja...
Vis vedlegget 13531
Ikkje Rutoftank, men liknande. 15m rustfritt røyr utvendig kobla til kjølar. Fungerar veldig bra. Kan kjøle til 15 grader under romtemp ila eit døgn, utan isolering rundt tanken.
Har ingen problem med å holde 100l IPA i sjakk under stormgjæring sjølv med 22-24 grader i rommet.
Skal montere innline varmeelement også, til den kalde årstiden. Har ikkje hatt bruk for det i sommar...
Det kondenserar godt, og det hjelp på varmeoverføringen trur eg. Min står på kjellargolv av malt betong med sluk like ved.
Har samme problemet her. Fikk litt humle og ca halvparten av hva jeg betale tilbake.Oi, svarer han virkelig i denne tråden?
Rutof, de fata "du har" sendt meg et dusin ganger nå uten sporingsnummer, er det lenge til du virkelig skal putte dem i posten?
Fikk noe humle fra deg som kom fram, men savner fortsatt fata som var bestilt for over ett år siden og som du lovte å putte i posten straks du fikk pakke dem ut.
Er dette Rune Toft fra www.hobbybryggeren.no ? Da ligger kontaktopplysninger ute på nettsiden hans.