magne1972 skrev:Slik jeg skjønner tegningen er det på siden en gjenget tilkobling, og en triclamptilkobling.
Siden det er standard, og ved felleskjøp forholder jeg meg til det siden det er enklest, er det greit nok, men unødig for mitt bruk.
Ellers er jeg fornøyd med tanken.
Spennende med sluttpris, ink fortolling og levering.
bozo skrev:Så på det samme jeg også magne, er jo ulogisk med gjengede tilkoblinger når alt annet er triclamp. På tegning ser d ut som om det er triclamp flens på begge tilkoblinger, er det da et blindlokk som er gjenget opp til å skru inn termometer?
Er det mulig å få den levert med butterfly ventiler istenden for kuleventil?
Sålenge alle tilkoblinger er triklamp, kan ventiler byttes. Muligens billigere å bestille med/uten ventiler. Men jeg mener bestemt at et felleskjøp skal for å holde prisen nede være mest mulig likt.bozo skrev:Så på det samme jeg også magne, er jo ulogisk med gjengede tilkoblinger når alt annet er triclamp. På tegning ser d ut som om det er triclamp flens på begge tilkoblinger, er det da et blindlokk som er gjenget opp til å skru inn termometer?
Er det mulig å få den levert med butterfly ventiler istenden for kuleventil?
borander skrev:Nei, men det hadde vært praktisk. Men gjør ikke noe om det ikke er det.
Men mulighet for å føre inn temperatursensor hadde fortsatt vært fint. Hvis ikke må jeg frem med drillen.
Hansenbrygg skrev:har du pris på 140l eller gjerne enda litt større?
Tim skrev:Jeg har tittet og tenkt en stund nå og har blitt veldig fristet!
Tenker jeg blir med på en 60 liter uten hjul og kappe.
Når er det snakk om bestilling/betaling? (Genialt hvis det klaffer med skattepenga..)
Vil gjerne se tegningene: timothy.morgan.k@gmail.com