Etter og ha kikket litt på tegningene så lurer jeg litt på hvordan folk har tenkt og kjøle disse. Er det mange av dere som skal putte disse i rimelig vanlige fullhøyde kjøleskap ?
Du får 60 inn i vanlig kjøleskap. Har fått bekreftet at de kan montere bein slik som 100 literen.
Ut i fra hvordan tegningene på 60 og 100 literne ser ut så virker det som det er rimelig små modifikasjoner som skal til for at det skal kunne virke. Det ser ut som diameteren på 100 literen er 45cm, men det er få mål på hvordan det er med bein og andre ting som stikker ut av selve tanken.
Du trenger 48 cm på 100 literen.
I forhold til pris og slikt så vil jeg tro at det er en fordel om man skal gjøre så få forskjellige modifikasjoner som mulig. Og om de fleste av oss skal ha disse i et kjøleskap så vil jeg tro at det vil være en stor fordel om disse tankene kan puttes inn i et kvadratisk "rom" på maks 50x50 cm. helst så nerme 45x45 cm som er indrediameter på 100L tanken. 60L tanken har en mindre diameter, men den har bein som ser ut til og være montert på utsiden av selve tanken som vil øke diameteren betraktelig.
60 literen kan fåes med like bein som 100 liter