• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Kom gjerne med mål og all info du klarer om tankene. Skal ha konisk selv og hadde i grunnen bestemt meg for en Blichmann. Men om dette er et godt alternativ...
 
Vil gjerne ha info på alle.
Må i så fall ordnes med levering til stvgr området. Men om interessen er så stor som den ser ut, bør ikke det være noe problem..?
riksrevisjonen@gmail.com
 
Da har jeg fått tegninger på alle tankene. På 100 literen har jeg fått tegninger på 2 typer. En lags konisk tank og 3 lags med kjøling og varme på.

Sender ut på Mail så raskt jeg kan når jeg har kommer meg hjem. Skal prøve å legge det meste ut her også. Greier ikke å legge ut PDF med iPad'en min :) så det kommer på Mail.

Mvh

Rune
 
Jeg dropper ferien, og satser på gjæringstank. Har sett behov for både varme og kjøling, har denne leverandøren slike muligheter?
Mener jeg klarer meg med 30 liter alternativet. Når vil du sette strek å sende bestillingen?
 
Nilsand skrev:
Jeg dropper ferien, og satser på gjæringstank. Har sett behov for både varme og kjøling, har denne leverandøren slike muligheter?
Mener jeg klarer meg med 30 liter alternativet. Når vil du sette strek å sende bestillingen?

Ser ut som bare det er 100 literen som er med den muligheten. Men skal spørre om det. Har forespurt om pris på et antall. Så for vi se hva prisen de gir. Så starter forhandling om pris. Når vi har fått en ok pris så for vi se hvor mange som blir med på kjøp.

100 literen med 3 lag kjøling/varming ligger på 1850 usd.
 
18 stk. 60 litere
6 stk 30 litere
7 stk. 100 litere

Sendt spørsmål om hjul på de og 120-140 litere.

Så vist noen andre ønsker gi en lyd.

Mvh

Rune
 
Dette høres interessant ut.
Eg kan være interessert i 1 stk 60 liter (kanskje 2 viss prisen blir bra)

ønsker hjul og mulighet for sensor

....men ikkje sei noko til kona  :neinei:
Sidan ho tenker på drømmeferien så må eg få drømmetanken  :yes:
 
Etter og ha kikket litt på tegningene så lurer jeg litt på hvordan folk har tenkt og kjøle disse.  Er det mange av dere som skal putte disse i rimelig vanlige fullhøyde kjøleskap ?

Ut i fra hvordan tegningene på 60 og 100 literne ser ut så virker det som det er rimelig små modifikasjoner som skal til for at det skal kunne virke. Det ser ut som diameteren på 100 literen er 45cm, men det er få mål på hvordan det er med bein og andre ting som stikker ut av selve tanken.  

I forhold til pris og slikt så vil jeg tro at det er en fordel om man skal gjøre så få forskjellige modifikasjoner som mulig. Og om de fleste av oss skal ha disse i et kjøleskap så vil jeg tro at det vil være en stor fordel om disse tankene kan puttes inn i et kvadratisk "rom" på maks 50x50 cm. helst så nerme 45x45 cm som er indrediameter på 100L tanken.  60L tanken har en mindre diameter, men den har bein som ser ut til og være montert på utsiden av selve tanken som vil øke diameteren betraktelig.
 
cyberklad skrev:
Etter og ha kikket litt på tegningene så lurer jeg litt på hvordan folk har tenkt og kjøle disse.  Er det mange av dere som skal putte disse i rimelig vanlige fullhøyde kjøleskap ?

Du får 60 inn i vanlig kjøleskap. Har fått bekreftet at de kan montere bein slik som 100 literen.

Ut i fra hvordan tegningene på 60 og 100 literne ser ut så virker det som det er rimelig små modifikasjoner som skal til for at det skal kunne virke. Det ser ut som diameteren på 100 literen er 45cm, men det er få mål på hvordan det er med bein og andre ting som stikker ut av selve tanken.  

Du trenger 48 cm på 100 literen.

I forhold til pris og slikt så vil jeg tro at det er en fordel om man skal gjøre så få forskjellige modifikasjoner som mulig. Og om de fleste av oss skal ha disse i et kjøleskap så vil jeg tro at det vil være en stor fordel om disse tankene kan puttes inn i et kvadratisk "rom" på maks 50x50 cm. helst så nerme 45x45 cm som er indrediameter på 100L tanken.  60L tanken har en mindre diameter, men den har bein som ser ut til og være montert på utsiden av selve tanken som vil øke diameteren betraktelig.

60 literen kan fåes med like bein som 100 liter
 
Tilbake
Topp