1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Kople Tou tappetårn til corneliusfat?

En tråd i 'Utstyr' startet av Ørnulf_Lindblom, 19 Mar 2019.

1. Ørnulf_Lindblom

Ørnulf_Lindblom
    Expand Collapse
    Registrert bruker

09179F93-2FFB-4E95-A76F-8DFCD2EB70F8.jpeg Noen som har erfaringer med å kople gammel type ølkran til Corneliusfat?

Mvh Ørnulf

2. JEG

JEG
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

TL;DR

3. Ørnulf_Lindblom

Ørnulf_Lindblom
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takker for svar. Scanner vestbrygg, bryggselv for TL og DR. Hva slags koplinger er dette? Noen stikkord?

erikraude liker dette.
  4. JEG

JEG
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ha! Mistet at du faktisk hadde skrevet en tekst.I hvert fall litt.
    Hva om du kommer med bilder av hva som er? Vil anta det er klarlagt til g-kobling (eller hva enn Tou kjørte). Antakelig er det bare å klippe av slangen og sette på en ball-lock, enten direkte eller via en overgang (f. eks John Guest).

5. LarsUlv

LarsUlv
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

@Ørnulf_Lindblom TL;DR er internett slang for "To Long, Didn't Read". Se for eksempel her: Urban Dictionary: TLDR .

Svaret fra @JEG er nok et ironisk innlegg ment å hentyde til at det er altfor lite tekst i det første innlegget ditt.

6. Ørnulf_Lindblom

Ørnulf_Lindblom
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ha! Skyldig, jeg fortjente den. Etter å ha tukla litt ser jeg at metallrøret fra kranen er akkurat litt større enn 3/16 dimensjonen på picknick ølslangen min. Regner med en variasjon av en John Guest kopling vil gjøre susen; kople til en ølslange og så på Corneliusfatet.

LarsUlv liker dette.

Del denne siden