Tror nok jeg bruker de rett, press rett inn og lett tilbake får å sette de på plass.
Trykk inn, hold kragen tilbake og trekk rett ut for ta de ut.
Jeg kobler om relativt ofte for forskjellig bruk, kanskje jeg rett og slett har for få?
Takk for linken @Miguel Jeg sender avgårde en mail.
.
SÅ himla gale er det vel ikke. Men kanskje litt.Slik eg forstår det bruket du dei som hurtigkoblinger. Det er nok ikkje det dei er tenkt brukt som.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har samme problemet. Jeg trykker inn kragen hver gang jeg drar ut slangen, så problemet er ikke der. Jeg tar jo ut slangen når den skal rengjøres så det blir jo en del ganger og etter en tid begynner de å lekke.Jeg syns kragene på John Guest koblingene ryker altfor ofte.
Fikk du noensinne svar fra ecowater?Takk for linken @Miguel Jeg sender avgårde en mail.
Sjekket mailen min nå.Jeg har samme problemet. Jeg trykker inn kragen hver gang jeg drar ut slangen, så problemet er ikke der. Jeg tar jo ut slangen når den skal rengjøres så det blir jo en del ganger og etter en tid begynner de å lekke.
Fikk du noensinne svar fra ecowater?
For å unngå å ta slangen ut hver gang den skal rengjøres så jeg en post for noen tid siden hvor en smart brygger hadde kjøpt to trykksprøyter fra Jula og montert Cornelius ventiler på slik at han kunne rengjøre ølslangene uten demontering. Jeg kan ikke finne posten så dersom noen kan hjelpe setter jeg pris på det.