• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Labbdunk MLT selges /Nannestad

Selger MLT'en min siden jeg oppgraderer til bling.

Bildene endte opp ganske brune, stål/ slange er ikke brunt som bildene tilsier. Bildene er tatt rett etter mesk men før vask, så det ligger noen skall igjen på silbunnen.

Det som IKKE følger med er endestykkene til hurtigkobling og PT-proben som sees øverst på innside-bildet. Dvs at det blir et hull der. Hullet kan glatt tettes med en propp. Hullet til proben sitter ved ca 22 liter vann.

1/2" inn på toppen, og samme greia ut i bunn. Begge deler med 90-graders bend. Kobberproppen på utsiden er bare en propp da jeg tok hull feil sted første gangen, på innsiden sitter det en nippel bare for å ha noe å feste proppen på utsiden i.

Silbunnen sitter der. For å vaske så må man tilte hele karet slik at den blir hengende i pickup-tuben for å få skylt ut det som er under silbunnen.

450kr, ferdig prutet.

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    141,2 KB · Sett: 119
  • 2.jpg
    2.jpg
    495,9 KB · Sett: 113
Kan jo også skrive hva som er med, i stedet for bare hva som ikke er med..

Alt som skal til for å få vørter inn og ut, altså 1/2" full bore kran, RF diptube, falskbunn, slange inn på toppen med rustfri flottbør-ball. 90 graders bends på inn og utgang slik at man slipper slanger som stikker ut i rommet.

Med på kjøpet følger en link til valgfri youtube-video og en øl (hvis jeg får beergunen til å gjøre det jeg vil).

Tilbake
Topp