Hei. Har kjøpt et nytt fat idag, og no har eg gjort det reint, og fylt det opp med starsan blanding. Skal fylle på øl på fatet på lørdag, kan det da stå med starsan til lørdag?
Hei. Har kjøpt et nytt fat idag, og no har eg gjort det reint, og fylt det opp med starsan blanding. Skal fylle på øl på fatet på lørdag, kan det da stå med starsan til lørdag?
Et spm til om eg skal lagre fatet uten øl i lengre tid, kan det då også stå med starsan? Eller skal eg vaske det reint og berre lagre det slik? Uten trykk på.?
Et spm til om eg skal lagre fatet uten øl i lengre tid, kan det då også stå med starsan? Eller skal eg vaske det reint og berre lagre det slik? Uten trykk på.?
Når det er tomt er det fult med co2, bare å la det stå sånn til du skal fate igjen. Da vasker du og sprayer det med Starsand, purger med co2 og u good 2 go
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.