Lagring på plastflasker.

Sitter å ser på ulike modeller av kork maskiner og flasker på Nett butikkene. Ser at bryggselv selger 0.5l plastflasker. Noen som har erfaring med disse? Vil det sette Plast smak på ølen?
 
Ingen plastsmak såvidt eg har lagt merke til. Har brukt desse flaskene i snart 3 år. Eit liv fritt for flaskebombefrykt. Oksygenbarriere. Lurt å skylla dei godt straks dei er tømt og ha litt vatn på og så korka dei - så er dei enklare å vaska seinare.
 
Men om man skyller godt så fort de er tom, og vasker med star san o l. Når man skal fylle opp igjen. Så bør det vel gå bra. Vurderer å investere i flaskertre med flaske spyler.
 
Eg har brukt flaskespylar med 40-50 grader vatn og så StarSan rett før flasking. Starsan er ikkje vaskemiddel - det er berre for desinfisering rett før du skal flaska. Desinfiser korkane også - eg lar dei liggja i starsan og eg gjenbrukar dei (tar berre bort den delen som er eingongs). Og obs - nesten uansett kor lite du skrur til korkane så krevst det litt handmakt å opna dei når flaskene er karbonert.
 
Men om man skyller godt så fort de er tom, og vasker med star san o l. Når man skal fylle opp igjen. Så bør det vel gå bra. Vurderer å investere i flaskertre med flaske spyler.
Enig med deg jeg er ikke tilhenger av å svi utstyret hver gang jeg har brukt det og det har funket fint for meg. En flaskespyler er sikkert fint det. Jeg bruker en 5 L hagesprøyte med star san. Sitter flaskene i kasser og stikker dysen ned i flaskene for så og søyle meg ut igjen. Funker som bare det
 
Tilbake
Topp