Oddvar Demmo skrev:
Da er det ikke rett å skrive så "stort" om treg levering, du får ikke en pall levert på dagen, den får du levert når det passer fraktselskapet og ikke Petit, litt stygg den der.
Ingen vet hvor du bor for sammenligning, men uansett i Norge hvis du kan få malt etc. i posten tar det få dager, om det er Petit eller de andre vi bruker.
Hvis Petit har brukt 5 dager, og pallen enda ikke er avgårde, er jeg ganske overbevist om at det er Petit som må påta seg skylden. Slik jeg kjenner transportbransjen her i landet, føler jeg meg temmelig sikker på at idet Petit har fått pakket pallen ferdig, står nærmest hvilken som helst transportør klar til å hente pallen "på dagen". I alle fall iløpet av dagen derpå. Selve framføringstiden varierer jo med de forskjellige transportørers tjenester og priser. Men det er jo ikke, slik jeg oppfatter denne saken, framføringstiden som er problemet her. Problemet er jo at pallen fremdeles ikke er sendt. Jeg har en mistanke om at Petit nok har ligget litt på latsiden og ikke fått pallen avgårde. Hvis jeg tar feil i mine antakelser, noe som selvsagt er fullt mulig, og pallen har stått klar til avhenting i 5 dager, anbefaler jeg Petit å bytte transportør.
Konklusjonen jeg har trukket FOR MIN EGEN DEL er at Petit i mange(antakelig de aller fleste) tilfeller er meget raske, men at "dårlige dager på jobben" kan forekomme selv hos Petit.