Er det noen som har vert borti å hatt lekkasje rundt selve røde kranen? Du ser på bilde der det er en dråpe med vann. Der drypper det gradvis ut. Blir vel nødt til å kjøpe meg en ny kran, siden jeg skal brygge flere brygg i dag og bare 2 kar
Er det noen som har vert borti å hatt lekkasje rundt selve røde kranen? Du ser på bilde der det er en dråpe med vann. Der drypper det gradvis ut. Blir vel nødt til å kjøpe meg en ny kran, siden jeg skal brygge flere brygg i dag og bare 2 kar
Erfaringa mi er at det stopper opp etter hvert, og det blir veldig lite av det, egentlig. Vørter inneholder sukker, og det er vel "sukring" eller "sirupifisering" som gjør at det tetter seg, trur jeg.
Irriterende, men ikke noe stort problem. Sett ei skål under krana, det tar seg av sølet.
Ser ikke ut som at den er pressa helt på plass. Den går an å demontere den krana der, ved å dytte ut den røde biten. Mangler en millimeter på at den sitter helt nedpå.
Tok ingen sjans. Kjørte av gårde kjøpte meg en ny en! Tok den ut og inn flere ganger, så den satt riktig. Tror bare det var en dårlig produksjon, rett og slett.
Tok ingen sjans. Kjørte av gårde kjøpte meg en ny en! Tok den ut og inn flere ganger, så den satt riktig. Tror bare det var en dårlig produksjon, rett og slett.
Ja heldigvis! Var bare tilfeldig at jeg så det når jeg varmet opp vann til meskingen. Hadde nok blitt passe oppgitt viss jeg hadde lagt merke til det I etterkant.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.